Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@23:08:03 GMT

آمار کرونا کاشان ۲۸ خرداد؛ بدون فوتی و ۹ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۳۲۲

آمار کرونا کاشان ۲۸ خرداد؛ بدون فوتی و ۹ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که شش نفر اهل کاشان هستند و مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ نداده است.

سیدعلیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۱۸۳ هزار و ۹۶۷ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۷۴۰ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که هفت نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد یک نفر اهل نجف‌آباد و شش نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی ۷۹ سال و حداقل سن بستری ۴۵ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل دو بیمار جدید بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۹۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۸۱ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۱۲ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۱۰ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد هشت نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

وی توضیح داد: مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته رخ نداده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۲۳ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۲۴ هزار و ۳۶۳ نفر از نظر تست کرونا مثبت شده است.‌

کد خبر 501385

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در کاشان وضعیت کرونا در کاشان ابتلا به کرونا در کاشان کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونای انگلیسی در کاشان کرونا در اصفهان اخبار کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان آمار کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان وضعیت کرونا در اصفهان آمار ابتلا به کرونا آخرین آمار کرونا آمار کرونا آمار فوتي آمار ابتلا به کووید ۱۹ آمار روزانه مبتلایان به کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار مبتلایان کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا آمار قربانیان کرونا کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ مبتلا به کووید ۱۹ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان شهید بهشتی مبتلا به کرونا ویروس ۲۴ ساعت گذشته آران و بیدگل منطقه کاشان شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، از این تعداد، ۵ نفر در ۱۰ تا ۳۰ کیلومتری شهرها، جان خود را از دست داده اند و ۱۲۳ نفر هم در تصادفات مصدوم شدند.

رییس پلیس راه استان در کمیسیون ایمنی راه‌های استان به آمار فوتی‌ها و مجروحان واکنش نشان داد و گفت: با این که، در آمار فوتی ها، ۵۵ درصد کاهش، نسبت به مدت مشابه سال گذشته داریم اما، آمار مربوط به تصادفات، آمار خوبی نیست.

سرهنگ رضایی افزود: با توجه به این که موج دوم و سوم سفر‌های نوروزی را خواهیم داشت باید کنترل جاده ها، بیش از قبل انجام شود.

رییس پلیس راه استان سرعت غیر مجاز، سبقت، انحراف به چپ، عدم استفاده از کمربند ایمنی و نقص سیستم روشنایی خودرو را جز ۵ تخلف اول رانندگی عنوان کرد و گفت: در ایام نوروز هزار و ۳۵۰ خودرو به دلیل تخلفات از یک تا ۳ ساعت توقیف شدند.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم، بیشترین تخلف در ایام نوروز را، تخلف سرعت غیر مجاز عنوان کرد و گفت: در محور‌های قاین-بیرجند، نهبندان-سربیشه، دیهوک-طبس و دیهوک-راور بیش از دیگر محور‌ها با تخلف سرعت غیرمجاز مواجه شدیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز از رانندگان خواست: به خصوص در ایام نوروز با سرعت مطمئنه در جاده‌ها رانندگی کنند تا تصادفات جرحی و فوتی کاهش یابد.

عباس زاده افزود: در کنار رانندگان، عوامل اجرایی هم تلاش خواهند کرد شرایط ایمن در جاده‌ها را تامین کنند.

همچنین در این جلسه از صدا و سیما استان به دلیل پوشش رسانه‌ای اقدامات مربوط به ایمنی راه‌ها و کنترل ترافیک جاده‌ای قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید