Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مردم استان مرکزی، سرزمین آفتاب امروز با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند تا باز هم حماسه آفرین باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، امروز 28 خرداد و همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، مردم ولایت مدار استان مرکزی از خمین زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تا سرزمین مفاخر فراهان٬ از شهر علم و ادب تفرش تا سرزمین یاقوت‌های سرخ ساوه٬ از محلات قطب گل و گیاه تا سرزمین آبشارها شازند٬ از شهر باقدمت و تمدن آشتیان تا سرزمین طبیعت بکر کمیجان و خنداب قهرمان علی‌رغم مشکلات اقتصادی موجود و پافشاری دشمنان بر عدم حضور در انتخابات، بار دیگر در کنار صندوق‌های رای حاضر می‌شوند تا با انگشتان جوهری خود آینده ایران اسلامی را بیمه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، عالی‌‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و همچنین بارزترین جلوه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور و مهمترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است، حضور و مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات‌های مختلف طی 42 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد نظام مردم سالار نظام حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش، نظام داشتن حکومتی برخاسته از مردم و پاسخگو در برابر مردم است بر همین اساس حضور مردم در انتخابات یعنی رقم زدن سرنوشت به دست و نگاه و نظر خودشان مردمی که در انتخابات حضور پیدا می‌کنند یعنی حیات دارند و برای حیات خود ارزش قائل هستند.

مردم استان مرکزی، سرزمین آفتاب نیز بارها و بارها در بزنگاه‌های مختلف تاریخ قاطعانه از کشور، نظام دفاع و در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کردند و امروز نیز همزمان با شروع رأی گیری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا های شهر و روستا همچون انتخابات‌های گذشته در عمل به فرامین مقام معظم رهبری از همان ساعت‌های اولیه شروع انتخابات با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای آمدند تا بار دیگر مهر تاییدی بر علاقه‌مندی خود به نظام و انقلاب بزنند و آمده‌اند با خلق حماسه‌ای باشکوه برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب ثبت و یک گام مهم در راستای انتخاب سرنوشتشان بردارند.

پوشش لحظه‌به‌لحظه اخبار انتخابات ـ استان یزد|هیچ تخلفی از روند برگزاری انتخابات ثبت نشده است‌قدردانی مسئولان کاشان از حضور پرشور مردم در انتخابات/کاشانی‌ها برگ زرین دیگری را در تاریخ ثبت کردند+فیلمگزارش تصویری | تجلی وحدت و همدلی مردم ولایتمدار خراسان جنوبی در انتخابات 1400‌

در گزارش ویدئویی خبرگزاری تسنیم استان مرکزی، خبرنگار این رسانه به میان مردم در شعبات اخذ رای رفته و از حال و هوای انتخابات در این استان گزار می‌دهد که در زیر می‌آید:

انتهای پیام/711/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی تا سرزمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند

به گزارش «نماینده»، کمال علیپور با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای به معنای تعیین سرنوشتشان است. مشارکت مردم در انتخابات مجلس در برخی از شهرها به بالای ۷۰ درصد رسید که به صورت میانگین در کل کشور ۴۰ درصد بود.

علیپور یادآور شد: مردم در تمامی برهه‌ها و صحنه‌ها با حضورشان انقلاب اسلامی و نظام را بیمه کردند که افتخاری برای ملت ایران است که دموکراسی دینی و اسلامی حاکم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده در ۲۱ حوزه در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود، گفت: مشارکت در مرحله دوم همچون مرحله اول مهم است. وقتی مردم با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانند در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار باشند پس چرا حضور پیدا نکنند.

وی در پایان گفت: برای داشتن مجلس مقتدر و قوی نیاز به مشارکت مردم در انتخابات داریم تا افراد متخصص را انتخاب کرده و راهی مجلس کنند. مردم با حضور در مرحله دوم با نگاه ویژه‌تر نمایندگان را برای کرسی‌های باقیمانده انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • عدالت و انسجام اجتماعی؛ مهمترین موضوعات محوری در قرآن