Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@08:45:04 GMT

اطلاع رسانی ستاد انتخابات بموقع و مکرر باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۵۰۷

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: توصیه ما به مسئولان ستاد انتخابات وزارت کشور این است که اطلاع رسانی‌های آن‌ها بموقع و مکرر باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حجت الاسلام درویشیان پس از انداختن رای خود در صندوق در وزارت کشور در جمع خبرنگاران، درباره شکایات احتمالی گفت: همکاران ما در هم در مرکز و هم در استان‌ها فرآیند برگزاری انتخابات را رصد می‌کنند و گزارش‌هایی رسیده بود، اما در مجموع ارزیابی خوبی از وضعیت برگزاری انتخابات داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اشکالات در سیستم پیکربندی بعضی از شعب خوزستان پیش آمده بود که در حال پیگیری و رفع مشکلات هستند. در تعداد کمی از دستگاه‌ها مشکلات فنی پیش آمده بود که به صورت آفلاین توانستند در جا‌هایی رای گیری کنند که باید به صورت الکترونیکی اخذ رای می‌شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بلافاصله بعد از آنلاین شدن سیستم، آرا در سیستم ثبت خواهد شد و توصیه ما به مسئولان ستاد وزارت کشور این است که اطلاع رسانی‌های آن‌ها به موقع و مکرر باشد مثلا در مورد شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می‌شود که حتماً باید کارت ملی باشد درحالی که ضرورتی به داشتن کارت ملی نیست و این موارد بهتر است اطلاع رسانی و در صدا و سیما هم زیرنویس شود.
وی ادامه داد: همچنین اینکه اسامی کاندیدا‌ها و آنچه در شناسنامه درج شده است، اطلاع رسانی شود و اسامی درج شده در محل اخذ رای ملاک است و اینکه کسی که کارت ملی نداشته باشد می‌تواند با حفظ شماره ملی و داشتن شناسنامه رای بدهد.
درویشیان گفت: اعضای ستاد‌های استان‌ها و شهرستان‌ها مکرر پیگیری و مشکلات پیش آمده را منعکس و همکاران ما در مرکز دنبال و پیگیری می‌کنند.
وی درباره قهر برخی با صندوق رای اظهار داشت این آماری که ما تا ۲۰ دقیقه پیش دیدیم به طور مرتب در حال اضافه شدن است و مشارکت خوبی پیش بینی می‌شود و کسی هم که با صندوق رای قهر می‌کند با اقتدار، عزت پیشرفت و توسعه و کاهش مشکلات قهر کرده و دشمن را شاد کرده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: اگر رای تاثیر نداشت دشمن در ماهواره‌ها و در رسانه هایشان از مدت‌ها قبل تبلیغ نمی‌کردند که رای ندهید. یک رای هم یک رای است و این آراء مردم جمع و تبدیل به میلیون‌ها رای می‌شودو حتماً در سرنوشت مردم کشور تاثیر دارد.
وی افزود: توصیه ما این است که احیاناً اگر انتقاداتی هم دارند حتماً برای بهبود وضع موجود در انتخابات شرکت کنند و اگر مشارکت بالا باشد هم در حوزه اقتصادی، امنیت داخلی و امنیت بین المللی در مقابل دشمنان با اقتدار بیشتری می‌توانیم کار کنیم و حتماً در تسریع حل مشکلات کشور آرا بالا با مشارکت بالا موثر است. برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری ، درویشیان ، انتخابات 1400 ، سازمان بازرسی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری درویشیان انتخابات 1400 سازمان بازرسی سازمان بازرسی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدزاده در نشست کارگروه جوانی جمعیت بیان کرد: با وجود این‌که پنج بانک استان بوشهر از ۱۰۰ تا ۱۶۸ درصد از سهمیه ابلاغی خود در زمینه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را به متقاضیان پرداخت و بقیه بانک‌ها نیز ۹۰ درصد تعهدات خود را پرداخت کرده‌اند، اما همچنان تعداد پشت نوبتی‌ها برای دریافت این تسهیلات بالا است.

وی افزود: حدود ۹ هزار نفر در استان بوشهر در صف انتظار دریافت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج هستند که نیاز است بانک‌های استان با پیگیری، زمینه جذب مجوز و دریافت تسهیلات برای این تعداد فراهم سازند.

استاندار بوشهر اظهار کرد: دولت سیزدهم در زمینه‌های مختلف امتیاز‌های ویژه‌ای برای فرزندآوری و ازدواج در نظر گرفته شده که به دلیل ضعف در اطلاع رسانی خیلی از مردم چندان اطلاعاتی در این زمینه‌ها ندارند.

وی گفت: نیاز است دستگاه‌های متولی در گفتگو با رسانه‌ها و به‌خصوص در قالب میزگرد‌هایی در صدا و سیما، مردم را نسبت‌به خدمات دولت در این بخش‌ها آگاه کنند.

محمدی‌زاده با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه، بیان کرد: باید مسائل اساسی که منجر به افزایش یا کاهش فرزندآوری و ازدواج و طلاق در شهرستان‌های مختلف می‌شود را احصا کنیم.

وی اطلاع رسانی خدمات بیمه روستایی و عشایری برای زنان را مهم ارزیابی کرد و گفت: زنان روستایی که از سال ۹۶ به بعد صاحب فرزند شده‌اند از خدمات و مزایای صندوق عشایری و روستایی برخوردار می‌شوند که باید اطلاع رسانی گسترده در این زمینه انجام شود.

استاندار بوشهر افزود: در استان بوشهر هزاران نفر واجد شرایط استفاده از این طرح هستند و باید اطلاع‌رسانی مناسبی انجام شود تا مردم اقدام کنند.

وی تاکید کرد: باید کار فرهنگی در حوزه ازدواج و فرزندآوری در شهرستان‌های استان انجام شود تا شاهد افزایش ازدواج و فرزندآوری و کاهش طلاق در جامعه باشیم.

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه