Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احد  آزادی خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس گفت:در ساعات اولیه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا استقبال مردم علیرغم همه کار شکنی‌ها و پمپاژ‌های خبری مسموم رسانه های دشمن بی نظیر بود.

او با اشاره به اینکه حضور این حجم از جمعیت برای شرکت در انتخابات یک معجزه اللهی است افزود:  تمام هزینه‌هایی که شبکه‌های استکباری و استبدادی برای منصرف کردن مردم در انتخابات انجام دادند بی نتیجه ماند و این رسانه ها باید این حجم از جمعیت را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ملایر در مجلس ادامه داد: مردم فهیم ایران ارزش و اهمیت این انقلاب را می‌دادند و در همه عرصه‌ها خوش درخشیده اند.

آزادی خواه ادامه داد: آن افرادی که در شهادت حاج قاسم سنگ تمام گذاشتند امرور هم وظیفه خود دانستند تا در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

او افزود: امیدواریم یک فرد دلسوز و اصلح برای مدیریت کشور تعیین شود و مشکلات کشورنیز یکی پس از دیگری برطرف شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مردم از اقدام مقتدرانه و عزتمندانه وعده صادق خوشحال هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، مالک رحمتی در جمع معاونان، مدیران کل و مشاوران استانداری، افزود: ما هیچ زمان آغاز کننده جنگی نبوده و نخواهیم بود، اما وقتی که دشمن به خود جسارت می‌دهد به ساختمان کنسولگری ما که بر اساس قواعد بین الملل جزئی از خاک کشورمان است، تجاوز کند، نیازمند اقدام ضروری و عاجل هستیم که با فرمان مقام معظم رهبری، این اتفاق به وقوع پیوست.

وی اضافه کرد: امروز تمام مردم و جریان‌های سیاسی داخلی و خارجی از اقدام مقتدرانه، بهنگام و عزتمندانه وعده صادق، خوشحال و قدردان هستند؛ این عملیات نشان داد این رژیم جعلی خانه عنکبوتی برای خود ساخته بود که با کمترین تجهیزات فرو می‌ریزد و هیبت پوشالی که سالیان سال در پشت آن قائم شده بود، برای حامیانش به ویژه آمریکا آشکار شده است.

رحمتی با اشاره به اینکه خون شهدای مقاومت بر زمین نخواهد ماند و همه این پیروزی‌ها ماحصل خون شهدای بزرگی مثل سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز و تهرانی مقدم و زاهدی‌هاست، ادامه داد: وعده الهی این است که ظالم، کیفر و عذاب خواهد شد و این رژیم نابودشدنی است و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، این رژیم جعلی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز نشانه‌های این امر به وضوح دیده می‌شود و دشمنان باید از وعده الهی در این باره واهمه داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: شکستن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی به دست حماس با نفوذ به عمق استراتژیک سرزمین‌های اشغالی و یا عملیات غرورآفرین و عبرت آموز شب گذشته که توسط نیروهای مسلح و سربازان سپاه اسلام انجام شد، این صرفاً گوشه‌ای از توانمندی‌های جبهه مقاومت و سیستم دفاعی کشورمان است؛ لذا وظیفه خود می‌دانم از زحمات همه نیروهای مسلح در ارتش دلاور و سپاه قهرمان و نیروهای هوایی و همه عزیزانی که سهمی در این حماسه بزرگ داشتند، تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند دوران بزن دررو تمام شده است و امروز همان وعده صادق، عملی شد؛ دشمنان بترسند که اگر ظلم، نسل کشی و تجاوز را ادامه دهند، با سرعت بیشتری به خط پایان خود خواهند رسید.

وی یادآوری کرد: کشور ما همیشه منادی صلح و ثبات در منطقه بوده و آن کسی که امنیت را بر هم می‌زند، این رژیم جعلی و حامیانش هستند که از چند هزار کیلومتر آن طرف دنیا به منطقه ما آمده اند و در امورات داخلی کشورها دخالت می‌کنند که باید این مسأله پایان یابد.

رحمتی تاکید کرد: اگر آمریکا و اسرائیل از منطقه حذف شوند، صلح و امنیت در اینجا حاکم خواهد شد و توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران در خدمت برقراری صلح، امنیت و آرامش است تا در سایه آن کشورهای منطقه رشد و توسعه پیدا کنند.

کد خبر 6078256

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است
  • خودکشی ناکام پس از همسرکشی
  • واکنش جامعه روحانیت مبارز به حمله ایران به اسرائیل /سنگ دشمن را از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادیم
  • فراتر از یک حماسه
  • بیانیه جامعه روحانیت مبارز در مورد پاسخ ایران به اسرائیل: رزمندگان اسلام سنگ دشمن از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادند و توان و اراده‌ی دفاع از مظلوم و کوتاه نیامدن از عزّت اسلامی و ایرانی را به اثبات رساندند
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • ایران اسلامی امروز شاهد افول و پیری جریان استکباری است
  • اجتماع مردم انقلابی غرب استان تهران در حمایت از حماسه آفرینی سپاه پاسداران
  • تمام مردم از اقدام مقتدرانه و عزتمندانه وعده صادق خوشحال هستند
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد