Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه برگزاری قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی اظهار داشت: بحمدالله امروز ملت بزرگ ایران در حال خلق و آفرینش یک حماسه سیاسی جدیدی هستند و با مشارکت گسترده و باشکوه خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همه آرزوها و رویاهای شوم دشمنان مشت محکمی خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: دشمن با مدل جنگ به نبرد و مقابله با این انتخابات پرداخته است از سویی مردم شریف و عزیز ایران اسلامی نیز هر رای خود را همچون یک موشک تلقی می کنند و دشمن را با آراء خود موشک‌باران خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امنیت و سلامت یکی از ارکان مهم انتخابات در کشور است که توصیه ها، تاکیدات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" نیز بیانگر این امر است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: بحمدالله برادران ما در ناجا با همه استعداد و ظرفیت های ممکن در راستای برقراری نظم و امنیت برای انتخاباتی امن وارد عرصه شده اند؛ ما هم بر اساس تاکیدات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا به کمک برادران عزیز خود در ناجا با بیش از 130 هزار نفر از نیروی های بسیج و همه فرماندهان سپاه استانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده‌ایم امید است که با برادران عزیز خود در ناجا بتوانیم یک امنیت دل انگیز و قابل قبول و آرامش را برای ملت عزیزمان ایران اسلامی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم که بتوانیم با همکاری هم در این جهاد، وظیفه سیاسی خود را در این یوم الله به خوبی انجام دهیم، گفت: از سردار حسین اشتری فرمانده ناجا و تمامی همکاران در ستاد که به صورت شبانه روزی در راستای برقراری امنیت در این لحظه های تاریخ ساز تلاش می کنند، تشکر می کنم و خدا قوت می گوییم و آروزی سلامتی و توفیقات روزافزون را برای این عزیزان در اجرای ماموریت های خطیری که دارند از خداوند متعال خواستارم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سرلشگر سلامی سپاه انتخابات انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و آحاد فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ؛ فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم.

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان مومن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر ماموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیرو‌های مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والامقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیشروندگی تحسین برانگیز در نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیگر خبرها

  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • سرلشگر باقری: «وعده صادق» مصداق هم‌افزایی ارتش و سپاه بود
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی