Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@14:18:18 GMT

گزارشت تخلفات انتخاباتی در گیلان جزئی است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۶۲۷

گزارشت تخلفات انتخاباتی در گیلان جزئی است

قنبریان با بیان اینکه تاکنون گزارشات تخلفات انتخاباتی در استان گیلان جزئی بوده است گفت: اگر عوامل اجرایی شعبات از رأی دهندگان سوال کنند که می‌خواهند به کدام انتخابات رأی دهند این امر مصداق تخلف انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «احمد قنبریان» امروز(جمعه 28 خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر عوامل اجرایی و نظارتی شعبات اخذ رأی قبل از تحویل تعرفه‌ها از رأی دهندگان سوال کنند که می‌خواهند به کدام انتخابات رأی دهند این امر مصداق تخلف انتخاباتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی هیئت نظارت شورای نگهبان بر انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس در گیلان عنوان کرد:‌ بعد از وقفه کوتاهی که صبح امروز در روند رأی گیری انجام شده بود بعد از رفع مشکل به وجود آمده، در حال حاضر روند رأی گیری در شعب اخذ رأی به شکل عادی در حال انجام است.

 

قنبریان تصریح کرد: نکته ای که باید در اینجا عرض کنم به ویژه خطاب به افرادی که در شعب اخذ رأی حضور دارند این است که هیج کدام از عوامل اجرایی شعبه اجازه ندارند از مراجعه کنندگان سؤال کنند که می‌خواهند به کدام انتخابات رأی دهند.

 

وی اذعان کرد: هر کسی که به شعبات اخذ رأی مراجعه می‌کند باید هر دو تعرفه انتخابات ریاست جمهوری و تعرفه شوراهای اسلامی شهر و روستا و در آستانه‌اشرفیه هم تعرفه انتخابات میان دوره‌ای مجلس در اختیارش گذاشته شود مگر آنکه خودش قبلا اعلام کرده باشد که تعرفه دوم را نمی‌خواهد.

 

سخنگوی هیئت نظارت شورای نگهبان بر انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس در گیلان افزود: اگر از عوامل اجرایی شعبات اخذ رأی کسی از رأی دهندگان سؤال کند این خودش به نوعی تخلف انتخاباتی از طرف مسئولان اجرایی برگزاری انتخابات محسوب می‌شود.

 

قنبریان خاطرنشان کرد: خواهش ما این است که هم ناظران و هم مسئولان اجرایی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند از طرفی تاکنون گزارش تخلف قابل توجهی نداشته‌ایم و گزارشات جزئی بودند و با پیگیری‌هایی که انجام شد مشخص شد برخی گزارشات درست نبوده و یا برخی‌ها هم رفع عیب شده‌اند.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: تخلفات انتخاباتی انتخابات در گیلان نظارت بر انتخابات عوامل اجرایی اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد

محمدرضا ابیض معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ۳۴ پرونده مربوط به تخلفات پزشکی در کمیسیون ماده ۱۱ تخلفات حوزه درمان در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۳ پرونده برای برخورد قانونی به تعزیزات ارسال شد.

وی صیانت از حقوق بیماران را خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد و افزود: اضافه دریافت شامل زیرمیزی، وجه مازاد خارج از تعرفه و تحمیل خدمات درمانی غیر لازم در بررسی‌های انجام شده در این ۱۳ پرونده کشف و پرونده متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ابیض با اشاره به پلمب سه مرکز درمانی در این شهرستان افزود: ۲ مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و یک مرکز لیزر به علت فعالیت غیرمجاز پلمب و پرونده آنها به دادگاه انقلاب ارجاع داده شد.

وی همچنین از ارجاع پنج پرونده تخلف به سازمان نظام پزشکی خبر داد و گفت: یک پرونده قصور پزشکی و چهار پرونده رعایت نکردن حقوق بیمار به سازمان نظام پزشکی ارجاع داده شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به ابلاغ تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۳ به تمام مراکز درمانی و پزشکان این شهرستان اظهارکرد: هیچ پزشکی حق ندارد مبلغی مازاد بر تعرفه به عنوان حق ویزیت و یا خدمات درمانی از بیمار دریافت کند.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده چنین تخلفاتی می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند یا به صورت حضوری با مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات معاونت درمان دزفول، مراتب شکایت خود را اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس