Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@00:35:54 GMT

آبهای مناطق ساحلی و شمال غرب خلیج فارس مواج است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۶۷۷

آبهای مناطق ساحلی و شمال غرب خلیج فارس مواج است

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از از روابط عمومی هواشناسی خوزستان ، محمد سبزه زاری افزود:براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های خروجی هواشناسی ، طی امروز وزش بادها در مناطق غربی و جنوبی و بعضا" مرکزی متوسط خواهد بود و برخاستن گرد و خاک موقتی برای ساعاتی دور از انتظار نیست.
وی گفت:تا روز یکشنبه تغییرات محسوس دمایی نخواهد بود و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده روند افزایش دما در بیشتر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبانه روز گذشته شوش با ۴۸ و بستان با ۲۲.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین وخنک‌ترین نقاط گزارش شده اند.
طی شبانه روز گذشته حداکثر دمای کلانشهراهواز به ۴۵.۲ و حداقل به ۲۷.۶ درجه سانتیگراد رسیده بود.
هوای گرم و سوزان همچنان پدیده غالب در اغلب مناطق استان خوزستان است.

برچسب‌ها شوش اهواز خلیج فارس سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شوش اهواز خلیج فارس شوش اهواز خلیج فارس سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکان جدید استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نظر می‌رسد که بالاخره رویای واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و خروج از زیر سایه مالکیت مشترک وزارت ورزش و جوانان به روزهای پایانی خود نزدیک شده است. در روزی که نامه رسمی عرضه 85 درصد از سهام دو تیم در فرابورس منتشر شد، حالا خبرهای جذاب و تکمیلی دیگری نیز به گوش می‌رسد.

به گزارش ورزش سه، همان‌طور که پیش از این و در نخستین گام‌های برداشته شده برای واگذاری دو تیم عنوان گردید، از هولدینگ خلیج فارس به عنوان متقاضی خرید سهام استقلال و سازمان تأمین اجتماعی در قامت مدعی اصلی واگذاری سهام پرسپولیس یاد شد، ولی بنا بر برخی دلایل و مشکلات، این اتفاق رخ نداد.

سپس پای بانک‌های ملت و تجارت به میان آمد که این موضوع واکنش‌هایی را نیز در فضای مجازی به همراه داشت و هواداران استقلال با راه‌اندازی هشتگ‌های اعتراضی، خواهان واگذاری سهام باشگاهشان به همان هولدینگ خلیج فارس بودند که به نظر می‌رسد گام‌های مثبت و خوبی نیز در این زمینه برداشته شده است.

طبق اخبار به دست آمده، پس از برگزاری جلسات متعدد تکلیف واگذاری سهام دو باشگاه مشخص گردیده که طی آن، پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از چهار بانک و آبی پوشان نیز به هلدینگ نفتی خلیج فارس واگذار می‌شود.

بدین ترتیب که قرار است 40 درصد از سهام پرسپولیس به بانک شهر برسد و این بانک با دو صندلی مدیریتی، بیشترین سهم در سهام و هیات مدیره پرسپولیس را خواهد داشت.

ضمن اینکه سه سهم پانزده درصدی (در مجموع 45 درصد) میان بانک‌های ملت صادرات و تجارت تقسیم شود و هر کدام یک صندلی در هیئت مدیره پرسپولیس خواهند داشت.

استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهد شد که این هلدینگ باید 2 هزار میلیارد تومان به دولت بپردازد.

همچنین از این بانک‌ها و هلدینگ ضمانت‌نامه برای شرکت در مناقصه دریافت شد تا رسما واگذاری انجام شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896084

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس مشخص شدند
  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان
  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس
  • خلیج فارس مواج و متلاطم است
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان
  • ‌صدور هشدار قرمز ‌برای دریای عمان/ پیش‌بینی ناپایداری جوی‌
  • سامانه بارشی در کدام مناطق فعال است؟
  • سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛ استان‌هایی که امروز بعدازظهر بارانی می‌شوند