Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هاشم الکندی» تحلیلگر عراقی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران را نقطه عطف مهمی در جهان دانست و گفت: این حضور اعلام تأیید و حمایت از خط مشی جمهوری اسلامی و پیامی به آمریکا و غرب است که با تحریم‌های ظالمانه، ایران سر تسلیم فرود نمی‌آورد. - اخبار بین الملل -

«هاشم الکندی» رئیس گروه مطالعاتی پژوهش‌های راهبردی «النبأ» در گفت‌وگو  با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بغداد، تأکید کرد: روز جمعه (28خرداد ) شاهد حماسه‌ای جدید و یکی از درس‌های انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی خواهیم بود که به دنیا خواهد داد و ملت ایران بار دیگر همبستگی خود را با انقلاب و رهبر خود مورد تأکید قرار خواهد داد و به جهانیان ثابت خواهد کرد که از این انقلاب و رهبر بزرگ آن دست نخواهد کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکندی گفت: «انتخابات ریاست جمهوری در  ایران، نقطه عطف مهمی است و اهمیت آنها در داخل ایران کمتر از اهمیت آنها در منطقه و به طور کلی در دنیا نیست».

وی افزود: «این انتخابات در شرایط رویارویی و نشانه‌های شکست طرح آمریکا در به زانو درآوردن جمهوری اسلامی با تحریم‌ها و همچنین تلاش‌های مأیوسانه آمریکا برای رسیدن به آنچه از طریق تحرم‌های ناعادلانه علیه جمهوری اسلامی به دست نیامده و درک کامل اینکه  جمهوری اسلامی در برابر این تهدیدات سر فرود نمی‌آورد، برگزار می‌شود».

الکندی تصریح کرد: « انتخابات ریاست جمهوری ایران اساساً پیامی برای آمریکا و کشورهای غربی است که با جمهوری اسلامی خصومت ورزی می‌کنند و مفاد آن این است که جمهوری اسلامی پس از بیش از چهار دهه از عمر خود و با وجود همه تحریم‌ها و توطئه‌ها، همچنان به گزینه رأی و نظر مردم ایران و انتخابش باور دارد».

وی ادامه داد: «شرایط و اوضاعی که طی سال‌های گذشته انقلاب، در همه زمینه و در همه سطوح، به ویژه در زمان جنگ تحمیلی شاهد آن بودیم، باعث نشد، مردم ایران و رهبران ایران گزینه انتخابات و گزینه حضور مردم جهت اعلام رأی خود و انتخابش را کنار بگذارد و این  بار نیز انتخابات برگزار خواهد شد».

بازتاب انتخابات 1400 در رسانه‌ها| المیادین: حوزه‌های اخذ رای در تهران شاهد حضور گسترده مردم استتاکتیک‌ها و راهبردهای رسانه‌های غربی علیه انتخابات ایران کدامند؟/ مصاحبه با اکبر نصراللهی، استاد ارتباطاتپوشش کامل اخبار انتخابات 1400| حضور پررنگ مردم در شعب اخذ رای‌ و غافلگیری رسانه‌ها/ اعتراض در برخی شعب به دلیل اختلال در رای‌گیری

 

الکندی توضیح داد: «همان طور که ملت مسلمان ایران شناخته شده، انتظار می رود، با وجود تمام چالش‌ها می رود تا درس جدیدی( به جهانیان) بدهد و با حضور در انتخابات ، دشمنان را شگفت زده کند .. این حضور، به خودی خود پیام تأیید و حمایت از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب اسلامی است که در شخص امام خامنه‌ای، (حفظه الله) رهبر انقلاب اسلامی نمود پیدا می‌کند».

وی ادامه داد: « این حضور همچنین اعلام تأیید و حمایت از خط مشی جمهوری اسلامی و پیامی به آمریکا و غرب است، اینکه هر قدر تحریم‌ها را تشدید کردید و هر قدر از این تحریم‌های ظالمانه و غیرعادلانه، ابزاری برای مجازات‌های غیرانسانی و غیرقانونی و غیر اخلاقی ساختید، باز هم نخواهید توانست، چون مردم مسلمان ایران به تسلیم تن نخواهد داد  و از گزینه‌هایش از جمله سازندگی و رشد و توسعه جمهوری اسلامی ایران عقب نخواهد نشست».

الکندی تأکید کرد: «یکی از مسائل مهمی که انتخاب‌ها را رقم خواهد زد، موضع و دیدگاه نامزدها در برابر توطئه‌های خصمانه علیه ملت ایران و علیه انقلاب و همچنین پرونده اقتصادی است، این موارد مهمترین اصول و مبانی هستند که گزینه انتخابی مردم ایران را تشکیل می‌دهد و گزینه مورد نظرش خواهد بود».

این کارشناس مسائل سیاسی عراق همچنین تأکید کرد، جمعه، حماسه‌ای جدید و یکی از دروس انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به دنیا داده خواهد شد و مردم ایران بار دیگر همبستگی خود را در قبال انقلاب خود و رهبرش مورد تأکید قرار خواهد داد».

وی افزود: «همچنین به دنیا ثابت خواهد شد که ملت ایران از این انقلاب و از این رهبر بزرگ دست نخواهد کشید».

الکندی در پایان گفت: «با وجود همه تحریم‌ها و فشارها و همه نقشه‌ها و توطئه‌ها ملت ایران توانست، پیروز ظاهر شود و پیروزی‌های بیشتر و چه بسا پیروزی‌های بزرگ و مستمری را بعد از شکست دشمن محقق کند و به این ترتیب شکست دشمن و سر فرود آوردنش در برابر خواست و اراده ملت مسلمان ایران را اعلام کند».

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی مردم ایران ملت ایران تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس

به گزارش جماران؛ اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

 

دیگر خبرها

  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • پوشش رسانه‌ای که قدرت «وعده صادق» را به رخ جهانیان کشید