Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مسیح علی نژاد خبرنگار ساکن آمریکا که داعیه راه اندازی کمپین‌های متفاوتی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر علیه جمهوری اسلامی ایران دارد از مدت‌ها قبل دوباره کمپین تحریم انتخابات را راه انداخته و از مردم خواسته بود در این انتخابات شرکت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا، اما پدر، مادر و خواهر مسیح علی نژاد در ساعات اولیه رای گیری پای صندوق‌های رای رفتند و در انتخابات شرکت کردند.

خانواده مسیح علینژاد بر خلاف نظر او در روستای قمی کلای بابل آراء خود را به صندوق رای مسجد جامع این روستا انداختند تا تبلیغات معاندان را بی اثر کنند.






کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسیح علی نژاد انتخابات 1400 کمپین انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!

به گزارش ورزش سه، سیاوش یزدانی در روزهای سخت باشگاه سپاهان که با کمبود بازیکن در خط دفاعی رو به رو شده به فرم خوبی رسیده و عملکرد با ثبات و مطمئنی در قلب دفاع این تیم ایفا می‌کند.

سیاوش پس از مصدومیت محمد دانشگر در قلب دفاعی سپاهان کنار هادی محمدی به میدان می‌رود و پوشش خوبی در خط دفاعی سپاهان ایجاد کرده و مانند دوران حضور در استقلال وظیفه بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده گرفته و شروع بازیسازی سپاهان با او و دابو آغاز می‌شود.

در دقایقی از مسابقه سپاهان و ملوان بحث کوچکی بین یزدانی و محمد کریمی ایجاد شد اما خیلی زود به پایان رسید و هر دو بازیکن در ادامه مسابقه نقش ویژه‌ای در کامبک سپاهان داشتند و اجازه گلزنی بیشتر به ملوانی‌ها ندادند تا بتوانند در نیمه دوم نتیجه را تغییر دهند و شرایط را به سود خود کنند.

با توجه به مصدومیت دانشگر در هفته‌های آینده هم شاهد زوج دفاعی یزدانی-محمدی خواهیم بود و آنها در بازی با پرسپولیس چالش جدی را پشت سر خواهند گذاشت و باید دید که در این مسابقه چه عملکردی ارائه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • وقتی که سلامت جامعه از مسیر خانواده عبور می کند
  • مالک چینی باشگاه اینتر: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • نقش تاثیر گذار طب ایرانی در سلامت خانواده