Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:02:16 GMT

ویروس تغییر سرمربیان آسیایی به جان امارات افتاد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۷۹۳

ویروس تغییر سرمربیان آسیایی به جان امارات افتاد؟

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مرحله دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا، تغییر سرمربیان در بعضی از کشورهای آسیایی استارت خورد.

ابتدا بحث کنار گذاشتن «کاتانچ» سرمربی تیم ملی عراق مطرح شد. هرچند فدراسیون عراق تاکنون به صورت رسمی جدایی کاتانچ را تایید نکرده اما ظاهراً امروز در یک نشست خبری، این موضوع اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نبیل معلول» سرمربی تیم ملی سوریه باوجود صعود این تیم به مرحله سوم انتخابی، از سمتش استعفا کرد. اردن در پی ناکامی صعود، سرمربی خود را تغییر داد.

در ایران هم گمانه زنی‌ها از احتمال عدم تمدید قرارداد «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی بالا گرفته است.

این در حالی است که بعضی از رسانه‌های امارات هم از استعفای «فن مارویک» سرمربی امارات خبر داده‌اند. امارات جزو ۱۲ تیم حاضر در مرحله سوم انتخابی جام جهانی است و در سید سوم در کنار عربستان قرار گرفته است.

در پی بالا گرفتن شایعه استعفای سرمربی امارات، یک منبع رسمی در فدراسیون فوتبال این کشور این خبر را تکذیب کرد و به روزنامه «البیان» گفت: این فقط یک شایعه است. مارویک در تیم ملی حاضر است و روابط ما و او فراتر از قرارداد است. مارویک در حال تدوین برنامه آماده سازی برای دوره بعدی مسابقات است و همچنین قصد دارد بیشتر با باشگاه‌ها در تعامل باشد.

کد خبر 5238268 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال امارات دراگان اسکوچیچ فن مارویک فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ ملت های والیبال کشتی فرنگی دراگان اسکوچیچ انتخابات 1400 تیم ملی والیبال ایران والیبال هندبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

آقای سلیمی اظهار داشت: دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: مرتضی زمانی مربی کشتی چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت داور چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های کشتی فرنگی

سلیمی اضافه کرد: در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان