Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت:حضور در پای صندوق‌های رأی به جناح خاص و باند خاصی تعلق ندارد و فراتر از جناح‌ها و جریان‌های سیاسی است.

حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی امروز 28 خرداد ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلای الغدیر برگزار شد، با اشاره به  توصیه امام علی (ع) به فرزندش امام حسن(ع) مبنی بر اینکه میان خود و دیگری ترازویی را قرار بده، رفتار خودت را با این ترازو سنجش و مقایسه کن، آنچه برای خودت دوست می‌داری برای دیگری هم دوست بدار، آنچه برای خود نمی‌پسندی، برای دیگری هم نپسند، ستم مکن، همانطور که دوست داری به تو ستم نکنند، نیکی کن همان طور که دوست داری به تو نیکی کنند، آنچه را برای درباره خودت زشت می‌پنداری درباره دیگران هم زشت بپندار، از آنچه نمی‌دانی مگو، هر چند اندک باشد، آن سخنی را که دوست نداری درباره تو بگویند آن سخن را درباره دیگران مگو، اظهار کرد:  عمل کردن به این توصیه امام علی (ع) سبب می‌شود در هیچ زمینه‌ای دچار آسیب نشویم و با رعایت تقوای الهی، ایمان و تقوا جامعه‌ای خواهیم داشت که فضلیت‌ها در آن حاکم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری بدخواهان برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام اصرار بر عدم مشارکت حداکثری در انتخابات دارند، گفت: دشمن می‌خواهد از این طریق به مردم و کشور آسیب بزنند و نقشه‌های شوم خود را عملیاتی سازد.

مردم با حضور پرشور خود حماسه دیگری آفریدند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه تفاوتی که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با دوره‌های قبل دارد این است که با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که از خارج بر کشور ما تحمیل شده بود مردم از عملکرد برخی مسئولین ناراضی بودند و با این اوصاف بازهم به صحنه آمدند و مشارکت قابل قبولی در انتخابات داشتند.

شاهرخی بیان کرد: اهتمام داشته باشیم که این نارضایتی مردم از برخی مسئولان سبب نشود که دشمن فاصله بین مردم و و نظام را پر کند.

وی گفت:  در ایام تبلیغات انتخابات، ایران اسلامی به خصوص جوانان نمایش با شکوهی از تبلیغات و دعوت به مشارکت حداکثری داشتند و طیف وسیعی از گروه‌ها، فرهیختگان و برجستگان حوزه و دانشگاه، روحانیت، جوانان انقلابی، گروههای جهادی و… در شهرها و محلات حضور پیدا کردند و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید براینکه بدخواهان مردم و اسلام می‌خواستند و انتظار داشتند با بهره‌گیری از کاستی‌ها، مردم مشارکت اندکی در تبلیغات انتخاباتی داشته باشند، تصریح کرد: اقشار مختلف به ویژه قشر جوان  در این ایام کرونایی  صحنه‌های زیبایی از تبلیغات را به نمایش گذاشتند و با حضور در عرصه، حماسه دیگری را رقم زدند.

شاهرخی با اشاره به اینکه بر حضور مردم شریف و انقلابی پای صندوق‌های رأی تاکید کرد و افزود: اوج تبلیغات در امروز بود و تبلیغات به شکل وسیع و گسترده صورت گرفت تا ملت ما با حضورشان امروز افتخار دیگری را بیافرینند.

ایران و لرستان نیازمند یک تغییر و تحول است

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی و لرستان نیازمند یک تغییر و تحول است، خاطر نشان کرد: این تغییر و تحول با انتخاب بهترین رئیس جمهور و بهترین‌ها برای شورای اسلامی شهر و روستا در پای صندوق‌های رأی حاصل می‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی و تشکیل دولت سیزدهم همه باید مراقب باشیم که گرفتار آسیب‌های گذشته نشویم، بخش مهمی از نارضایتی مردم در سو مدیریت‌های اقتصادی توسط صاحب منصبان بوده و است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: اینکه اقلام مورد نیاز مردم در گمرک‌ها به صورت انبوه و متراکم مجتمع شود، مقامات بلند پایه هم دستور ترخیص بدهند، دوباره تعلل در این کار صورت گیرد، بخشی هم به استان‌ها می‌رسد در توزیع دچار مشکل باشد، غیر از سو مدیریت چیز دیگری نیست.

 شاهرخی با تاکید بر اینکه رکود، تورم، نرخ بالای بیکاری، شکاف طبقاتی و… جامعه ما و جوانان را رنج می‌دهد، گفت: بخشی از مردم که مشکلات معیشتی دارند و از این جهت ناراحت هستند و مقام معظم رهبری هم فرمودند که حق دارند، راه غلبه بر این مشکلات مشارکت حداکثری و انتخابات پر شور است.

بزرگ‌ترین برنده انتخابات ملت بزرگ و پر افتخار ایران است

وی با بیان اینکه با انتخاب فردی که کارآمدترین و متعهد باشد برای ریاست جمهوری و انتخاب بهترین‌ها برای شورای اسلامی شهر و روستا، عدالت، رفاه و امنیت برای همه اقشار و طبقات مختلف فراهم می‌شود، گفت: کسانی که مشکل معیشتی دارند با این انتخاب و حضور حداکثری تغییر و تحول را رقم بزنند و کسانی که مشکل معیشتی ندارند با حضورشان ضریب امنیتی کشور را بالا ببرند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان داشت: جوانان، به خصوص رأی اولی‌ها با شور و شوق این وظیفه مهم را انجام دهند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی به جناح خاص و باند خاصی تعلق ندارد و فراتر از جناح‌ها و جریان‌های سیاسی است و متعلق به همه مردم است عنوان کرد: صرف نظر از اینکه منتخب شما ملت ایران و مردم استان لرستان در ریاست جمهوری و شوراها چه کسانی باشند، بزرگ‌ترین برنده انتخابات ملت بزرگ و پر افتخار ایران است.

وی افزود: از طرفداران رئیس جمهوری اسلامی آینده و منتخبین شهر و روستا به پاس موفقیتی که پیدا می‌کنند خداوند را شکرگزار باشند، البته این آغاز یک راه سخت و دشورا است.

امام جمعه خرم‌آباد با تاکید براینکه باید متوجه باشیم که چهار سال پیش رئیس جمهوری اسلامی کنونی و طرفداران او هم این روزها را سپری کردند، ادامه داد: باید به مرور زمان و از تاریخ گذشتگان درس عبرت بگیریم و به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که رئیس جمهور منتخب و شوراهای اسلامی منتخب پس از دوران خدمت گذاری آنها مردم از خدمات آنها اعلام رضایت کنند، نه اینکه مردم روزشمار کنند که تاریخ اتمام کارشان کی فرا می‌رسد.

برخی به دنبال  چند قطبی سازی هستند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه مراقبت کنید که عده‌ای دنبال دو قطبی سازی و چند قطبی سازی هستند، افزود: آنان می‌خواهند قطب پیروز و قطب مغلوب درست کنند.

شاهرخی خاطر نشان کرد:  آنان در ایام تبلیغات نتوانستند  این تفرقه را ایجاد کنند اما به دنبال این هستند که بعد از انتخابات ایجاد چند دستگی کرده و پس از اعلام نتایج ایجاد تفرقه و اختلاف کنند.

امام جمعه خرم‌آباد وحدت ملی و سرمایه اجتماعی را تضمین کننده امنیت کشور برشمرد و با اشاره به اینکه دو قطبی سازی و چند قطبی سازی و ایجاد تفرقه و اختلاف به وحدت ملی و سرمایه اجتماعی آسیب می‌زنند، گفت: فردا و  روزهای آینده دوران متانت، صبر، بردباری و دانایی است، زمان رفاقت، همکاری و تعاون است بیان داشت: زمان بروز رفتارها و سخنان برخواسته از انسان‌های متعهد و خردمند است، پس این فصل درخشان همبستگی و مشارکت عمومی را تقویت کنیم و از هر سخن و کردار تفرقه آمیز و دلسرد کننده پرهیز کنیم.

عذر خواهی نماینده ولیفقیه در لرستان به دیلیل تاخیر در آغار انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروز این توفیق حاصل شد تا در جمع مردم حضور پیدا کردیم و رأی خود  را به صندوق رأی انداختم و شاهد صف طولانی مردم متدین و انقلابی شهر خرم آباد بودم و  اخباری که از شهرهای دیگر نیز رسیده نشان از همین شور و شعور مردم لرستان بوده است.

 شاهرخی با بیان اینکه جمعاً 1.5 ساعت من در صف ایستادم، البته بخشی از آن به خاطر قطع شدن سیستم الکترونیکی بود، یادآور شد:  البته این جای تأسف دارد، اطلاع ندارم که مسئولان از مردم به خاطر این اختلال از مردم عذرخواهی کردند یا خیر، اما من به عنوان یک خدمتگزار از همین جا از مردم استان به خاطر این اختلال عذرخواهی می‌کنم.

وی یادآور شد: سالهاست که وزارت کشور اعلام می‌کند که آماده است تا انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کند اما ما نقایص و کاستی‌هایی را در سطح استان و دیگر استان‌ها دیدیم، این امر را به تهران و مسئولان استانی گزارش کردیم، این مسائل بعد از انتخابات باید مورد بررسی قرار بگیرند، هرچند منکر زحمات مجریان و هیئت نظارت انتخابات نیستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان پای صندوق های رأی مشارکت حداکثری جمعه خرم آباد ریاست جمهوری تغییر و تحول شهر و روستا قطبی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات

یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) بابت اتفاقات رخ داده در جریان برگزاری انتخابات این فدراسیون به دیوان عدالت اداری شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) با وجود ابهامات باعث شد یکی از نامزدهای ریاست، موضوع را از طریق دیوان عدالت اداری پیش ببرد.

مهدی گودرزی رئیس پیشین این فدراسیون که یکی از نامزدهای انتخابات بود در اعتراض به چگونگی انتخاب اعضای کمیسیون‌ ورزشکاران و همچنین موارد و ابهامات دیگر مدارک خود را جمع‌آوری و آن را به دیوان عدالت اداری تحویل داده است.

او در جریان این انتخابات اعتراض خود را اعلام کرد و در نهایت پنج رأی به دست آورد. با این وجود گودرزی شکایت خود را ارائه کرده است.

با این شرایط باید دید تکلیف این فدراسیون چه می‌شود و آیا انتخابات باطل خواهد شد یا خیر.

در این انتخابات محمدکاظم حججی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات
  • سینما دست یک عده خاصی است/ جزو هیچ باندی نیستم