Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@17:06:41 GMT

پلیس از ورود کامیون ها به تهران جلوگیری می کند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۵۰۸۰

پلیس از ورود کامیون ها به تهران جلوگیری می کند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۰۶:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۸/‏۰۳/‏۱۴۰۰‬ الی ۰۳:۰۰ شنبه مورخ ۲۹/‏۰۳/‏۱۴۰۰ از ورود وسایل نقلیه سنگین به شهر تهران ممانعت به عمل خواهند آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدحسین حمیدی از لغو محدودیت‌ های تردد شبانه امروز به منظور سهولت تردد شهروندان در روز انتخابات و ممنوعیت تردد کامیون‌ ها در روز جمعه تا ساعت ۳ بامداد شنبه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌ های تردد شبانه دیروز و امروز لغو گردیده و شهروندان تهرانی می‌توانند جهت سهولت رفت و آمد و رفتن به شعب اخذ رای، تردد نمایند.   رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین افزود: ممنوعیت‌ ها و محدودیت‌ های تردد نیز برای وسایل نقلیه سنگین برای ورود به شهر تهران از ساعت ۰۶:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۸/‏۰۳/‏۱۴۰۰‬ الی ۰۳:۰۰ شنبه مورخ ۲۹/‏۰۳/‏۱۴۰۰‬ اعمال گردیده که تیم‌های مستقر پلیس راهور تهران بزرگ از تردد و ورود اینگونه وسایل نقلیه به شهر تهران ممانعت بعمل خواهند آورد.   وی ادامه داد: همکاران بنده از روزها قبل به خاطر آنکه بتوانند روز باشکوهی را برای هموطنان عزیز شکل دهند آمادگی کامل داشته و از ابتدای ساعات اولیه امروز در حدود ۴۶۰۰ شعبه اخذ رأی حضور دارند و طرح‌های ترافیکی خاصی را در اطراف شعب اخذ رأی اجرا می‌کنند.   سردار حمیدی ادامه داد: تیم‌های راهور تهران بزرگ بازدیدهای اولیه صبح را انجام داده اند و تا پایان رأی گیری و تا آخرین لحظه و پس از شمارش آرا و اعلام نتایج نیز حضور فعال خواهند داشت و در آماده باش کامل و صد درصدی هستند.   وی گفت: امیدواریم با این همکاری و حضور خوبی که همه دارند بتوانیم انتخابات پرشوری را مثل دوره‌های قبل داشته باشیم.     انتهای پیام/
 منبع: مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس وظایف ذاتی و مأموریتی این شرکت و در راستای درخواست شهروندان برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی و سد معبر سیار از جمله وانتی‌هایی که معمولا با حضورشان باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شوند. مسعود رنجبریان با بیان این مطلب تاکید کرد: «عوامل انضباط شهری در مناطق با مشارکت پلیس راهور به پاکسازی معابر و رفع سد معبر سیار که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک دوبل و سوبل، اقدام می کنند.»

به گفته مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان با بیان اینکه جرایمی که پلیس راهور برای آنها در نظر می‌گیرد باعث نظم و انضباط بیشتری در سطح شهر خواهد شد. آن طور که رنجبریان عنوان کرده: «پس از تعطیلات نوروز ، ۲۶۲ مورد رفع سد معبر سیار با مشارکت یگان عملیات راهور تهران انجام شد و علاوه بر اعمال جرائم برای سد معبر کنندگان سیار ، ۳ دستگاه خودرو متخلف نیز توسط پلیس به پارکینگ منتقل شده است.»

درطرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

محور طرح ساماندهی مشاغل سیار منطقه ۲: حد فاصل بزرگراه محمدعلی جناح و میدان خبرنگار واقع در خیابان شهید گلاب(محله طرشت)، منطقه ۳: حدفاصل سیدخندان و مترو قلهک(محور شریعتی) منطقه ۷: نظام‌آباد و خیابان دماوند منطقه ۹ : چهل‌وپنج متری زرند منطقه ۱۰: خیابان امام خمینی(ره) منطقه ۱۱: خیابان وحدت اسلامی منطقه ۱۳: خیابان نیروی هوایی منطقه ۱۴ : خیابان شکوفه و درودیان منطقه ۱۵ :خیابان شهرزاد منطقه ۱۶ : خیابان بیست‌متری جوادیه منطقه ۱۷: بزرگراه نواب(شیخ محمدی) منطقه ۲۱ : بلوار تهرانسر حدفاصل خیابان شاهد و شهید رجایی کد خبر 846972 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران دستفروش - دستفروشی - دستفروشان

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز