Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@14:48:22 GMT

دعوت مسئولان شهری برای حضور در انتخابات ١٤٠٠

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۵۵۴۲

دعوت مسئولان شهری برای حضور در انتخابات ١٤٠٠

سیزدهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در بعضی نقاط کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سراسر کشور امروز _جمعه ۲۸ خردادماه_ شاهد حضور مردم پای صندوق‌های رأی بود و مدیران شهری نیز در کنار مردم آرای خود را به صندوق‌های رأی انداخته و از شهروندان برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تعدادی از واکنش مدیران شهری و اعضای شوراهای شهر در صفحات اجتماعی خود را می‌خوانید:

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان:

"انتخابات ریاست جمهوری، تعیین سرنوشت کشور و انتخابات شورا، تعیین سرنوشت شهر است؛
شوراها با تصمیمات خود مدیریت شهری را شکل می‌دهند و مدیریت شهری، عمران، آبادانی و توسعه فرهنگی اجتماعی شهر را دنبال می‌کند، با حل مسائل شهر، شرایط آسایش بیشتر شهروندان را فراهم می‌کند و می‌تواند به گونه‌ای عمل کند که شهری شاداب، شهروندانی با نشاط اجتماعی، شهری زیست‌پذیر، رقابت‌پذیر، شهری با انضباط مالی و شفافیت داشته باشیم. "

حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز:

"امروز، روز سرنوشت‌سازی است. نه فقط برای چهار سال پیش رو؛ که برای تعیین چشم‌انداز و مسیر حرکتمان در سال‌های دورتر نیز مشارکت در انتخابات یک وظیفه اجتماعی و یکی از مؤلفه‌های فرهنگ شهروندی نیز هست. رأی دادن امروزمان یعنی نسبت به کشورمان، شهرمان و خودمان بی‌تفاوت نیستیم. یعنی برایمان مهم است در مسیر حرکت این سرزمین به سمت توسعه و پیشرفت، همراهش باشیم. یعنی برایمان مهم است که دنیا ببیند ما مردمِ میدان عمل هستیم و همیشه پشت این خاک ایستاده‌ایم. امروز، بی‌تفاوت نباشیم."

عباس امینی زاده، شهردار بندرعباس:

" «انتخابات» شاکله اساسی نظام جمهوری اسلامی است. دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی؛ این رویداد و حماسه بزرگ ملی از عرصه‌هایی است که دشمن بر روی آن تمرکز دارد و به همین جهت باید با تبدیل فرصت انتخابات، مهر باطلی بر توطئه‌های شوم مستکبران جهان بزنیم. تاریخ نشان داده که هرمزگانی‌ها و خصوصاً مردم فهیم شهر بندرعباس همواره در صحنه‌های حساس و هرجایی که نیاز به تأیید این نظام است، حضور قدرتمند دارند.

بر همه ما واجب است تا ضمن حضور در پای صندوق‌های رأی باعث سربلندی بیشتر ایران شویم، ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور هرمزگان، دیار نخل و آفتاب و دریا، بار دیگر با مشارکت خود در انتخابات ۱۴۰۰ حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند. مردم با این حضور مقتدرانه به دنیا و خصوصاً استکبار جهانی و هم پیمانانش ثابت می‌کنند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری پایبند هستند.

شرکت حداکثری مردم در این انتخابات باعث می‌شود در تعیین سرنوشت آینده کشور، شهر و روستای خودمان طی چهار سال آینده سهیم باشیم. انتخابات به عنوان شاکله اساسی نظام جمهوری اسلامی است، این رویداد و حماسه بزرگ ملی از عرصه‌هایی است که دشمن بر روی آن تمرکز دارد و به همین جهت باید با تبدیل فرصت انتخابات، مهر باطلی بر توطئه‌های شوم مستکبران جهان بزنیم.

از مردم شریف، عزیز و انقلابی خصوصاً در هرمزگان زیبا دعوت می‌کنم با شور و شادمانی از مشارکت در تعیین سرنوشت کشور، پای صندوق‌های رأی آمده و کاندیدای مورد نظر خود برای ریاست جمهوری و شوراها انتخاب کنند."

حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل:

"انتخابات منشأ اراده مردم و تصمیم گیری برای سرنوشت "خویش است. ‏روز ۲۸ خرداد ⁧‫همه می‌آییم‌⁩ به امید ایرانی آبادتر و توسعه یافته تر"

علی کمالی زاده، شهردار کرج:

"شرکت در انتخابات سهیم شدن در یک حماسه بزرگ است که با حضور اقشار مختلف مردمی شکل می‌گیرد و در دفتر تاریخ ماندگار می‌شود.در حالی که بسیاری از کشورها با تبلیغات خود سعی دارند انتخابات ایران را کم رنگ جلوه دهند، اراده و عزم ملی مردم اتفاق خوشایند دیگری را رقم می‌زند که باعث سربلندی نظام خواهد شد.

امید است با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، افرادی متعهد، انقلابی و اصلح زمام چهار سال آینده کشور را به دست بگیرند تا حضور این افراد در مجموعه‌های شهری، سازمانی و کشوری بسیاری از مشکلات را برطرف و کشور را به سمت آینده‌ای روشن رهنمون کند. اینجانب از کلیه اقشار مردم شهرستان انقلابی و شهیدپرور کرج جهت حضور گرم و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه دعوت می‌کنم و امیدوارم با حضور حداکثری در این صحنه بار دیگر اقتدار نظام را به دشمنان به اثبات برسانیم. "

کوروش خسروی، عضو شواری اسلامی شهر اصفهان:

"ما با شرکت در انتخابات ⁧‫شورای شهر‬⁩ مشخص می‌کنیم که شهری با انرژی جوانان و زنان داشته باشیم یا شهری با مسئولان تندرو؛ شهری با تئاتر و موسیقی و سینماهای بهتر یا شهری با رخوت و سکون؛ شهری با فرصت برابر شهروندان در اداره شهر یا شهر بنیادگرایان محفل‌نشین."

محمد سالاری، عضو شورای اسلامی شهر تهران:

‏"تهران شهری برای همه، شهری برای زندگی، یک شعار نیست. واقعیتی است که با توجه به دستاوردهای ارزشمند ⁧‫شورای پنجم‬⁩ و فراهم شدن زمینه اداره شهر بر اساس تخصص، تعهد و پاکدستی محقق خواهد شد. با رأی شما به تداوم⁧ اصلاحات‌⁩ در شهر، امنیت، آرامش و رفاه را در ⁧‫تهران‬⁩ تجربه خواهیم کرد."

زهرا نژاد بهرام، عضو شورای اسلامی شهر تهران:

"‏دختران ایران، امروز به نام شما نامگذاری شده تا بار دیگر در بیان «مطالبات» خود آشکار و شفاف سخن بگویید و در میدان انتخابات صندوق رأی را از آن خود کنید. "

کد خبر 501384

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان شهردار اردبیل شهر حمید لطف اللهیان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شوراي شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پای صندوق های رأی تعیین سرنوشت اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال با همدلی مردم و مسئولان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلای امام خمینی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال 《جهش تولید با مشارکت مردم 》 بر لزوم مشارکت مردم در تولید و اقتصاد تاکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هم متوجه شده اند هر کجا که مردم مشارکت داشتند کشور موفق و قدرتمند بوده است.
آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه مسائل اقتصادی علاوه بر مسائل خارجی شامل تحریم در مسائل داخلی هم دخیل است افزود: دولت باید به جز تزریق مالی و تامین سرمایه در گردش با برداشتن موانع تولید، جلوگیری از قاچاق و واردات بی برنامه کالا، رعایت حقوق مالکیتی و جلوگیری از رانت از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت و برای تقویت و جهش تولید تلاش کند.
وی تعلیم شیوه‌های مشارکت به مردم برای سرمایه گذاری در اقتصاد و تولید را از جمله عوامل موفقیت در تحقق شعار سال دانست.
خطیب نماز جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش به غزه و فلسطین به عنوان پاره تن امت اسلامی اشاره کرد و گفت: عملیات محور مقاومت اکنون با تقسیم کار بین کشور‌های اسلامی فلسطین، ایران، لبنان، سوریه، یمن و عراق به شبکه مقاومت تبدیل شده و رژیم غاصب اسرائیل بر خلاف ۷۵ سال گذشته که همیشه تهاجمی و آفندی عمل کرده است اکنون دفاعی و پدافندی عمل می‌کند و این نشان از شکست آنها ست که رو به افول هستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین تاکید کرد: تاکنون جبهه مقاومت فقط ۱۰ درصد توان خود استفاده کرد و این مایه‌ی شعف امت اسلامی و ننگ رژیم صهیونیستی است.
آیت الله رسول فلاحتی با اشاره شب‌های قدر و سالروز شهادت امام علی (ع) از مردم مومن و مسلمان خواست برای بهره‌مندی از فضیلت این شب‌ها در اجتماعات شرکت موثر داشته باشند.
وی همچنین به ۱۳ فروردین سالروز اعلام سازمان ملل مبنی بر استفاده رژیم بعثی عراق از جنگ افزار‌های شیمیایی علیه ملت ایران گفت: دشمن بعثی عراق در جنگ تحمیلی از تمام توان و ابزار جنگ افزاری خود برای کشتن ملت ایران استفاده کرد و ملت ایران برای حفظ این آب و خاک رشادت‌های بسیاری کردند.

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال با همدلی مردم و مسئولان
  • مشارکت مردم تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی
  • مسئولان موانع را از سر راه تولید بردارند
  • مسئولان حکومتی مراقب خطر لغزش از مسیر علوی باشند
  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • دعوت سپاه استان از مردم شریف البرزجهت حضور باشکوه در مراسمات شهیدالقدس بهروز واحدی
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • محاسبات میزان حضور مردم در انتخابات مطابق روال سال‌های قبل انجام شده است + فیلم