Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@12:42:27 GMT

۳۰ درصد مردم کرمان تاکنون رأی دادند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۵۷۳۷

۳۰ درصد مردم کرمان تاکنون رأی دادند

آفتاب‌‌نیوز :

عباس تقی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تا ساعت 17 امروز 600 هزار نفر در استان کرمان یعنی حدود 30 درصد واجدان شرایط رای در استان با حضور در شعب اخذ رای تعرفه انتخابات را دریافت کردند.

وی بیان داشت: براساس آمارها، شهرستان‌های کرمان، رفسنجان، سیرجان و جیرفت بیشترین تعداد تعرفه مصرفه شده را داشتند و با توجه به برخی گفته‌ها مبنی بر کمبود تعرفه‌های انتخاباتی، هیچ کمبودی در شعب اخذ رای وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: قبل از انتخابات در هر شهرستان براساس تعداد واجدان شرایط نسبت به توزیع تعرفه بیش از این تعداد اقدام شده است.

وی از انتخاب شهرستان‌هایی به عنوان معین در بین 23 شهرستان استان کرمان نام برد و افزود: تعرفه‌های انتخابات علاوه بر تعداد مورد نیاز نگهداری می‌شود و به محض اعلام نیاز شعب اخذ رای از طریق فرمانداری‌ها در اختیار شعب قرار گیرد.

تقی‌زاده بیان کرد: میزان تعرفه مصرفی در هر شعبه از طریق سامانه انتخابات در فرمانداری‌ها، استانداری و وزارت کشور، لحظه‌ای رصد می‌شود و در صورتی شعبه‌ای تعداد تعرفه‌های مصرفی رو به پایان باشد، حتی از طریق وزارت کشور جهت تامین تعرفه آن شعبه پیگیری می‌شود.

وی گفت: همچنین به محض دریافت تعرفه در شعبه‌های اخذ رای، تعداد تعرفه‌های دریافتی روی سامانه ثبت می‌شود و تاکنون در هیچ شعبه‌ای با کمبود تعرفه مواجه نشدیم و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که تا آخرین لحظه، شعب فعال بوده و نسبت به اخذ رای اقدام کنند.

تقی‌ز‌اده خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما در ساعات عصر، روند حضور مردم در حال افزایش است.

وی ابراز داشت: 98 شعبه اخذ رای در استان کرمان در نقاط صعب‌العبور قرار دارند که با تامین خودروهای کمک‌دار، رای‌گیری در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان کرمان انتخابات ریاست جمهوری استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و به همین منظور تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط همچون مالخران و ... اتخاذ کردیم.

­

این مقام انتظامی با بیان اینکه سال گذشته در پایتخت سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته است، افزود: امسال اقداماتی برای مقابله و مبارزه با سرقت با قوت و جدیت ادامه می‌دهیم و آمار‌ها نشان می‌دهد در یک ماه گذشته شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته تعداد تماس‌ها با ۱۱۰، ­ ۲۲ درصد کاهش داشته است، گفت: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و­در حوزه سرقت موتورسیکلت کاهش ۲۰ درصدی داشتیم.

­

سردار محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف موادمخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

­

این مقام انتظامی افزود: بخشی از توفیقات کشف مواد مخدر را مدیون مدیریت مسئولان دستگاه قضایی در استان تهران هستیم که علاوه بر تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم­ همکاری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان