Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: چیزی که تا الان شاهد آن هستیم حضور واقعاً بسیار بسیار خوب و مطلوب در صندوق‌های اخذ رأی بوده است.

انوشیروان محسنی‌بندپی، در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی در مسجد لرزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار مستقر میزان در این شعبه، دربارهٔ مشارکت مردم در این دوره و تعداد تعرفه‌های مصرف‌شده، گفت: چیزی که تا الان شاهد آن هستیم حضور واقعاً بسیار بسیار خوب و مطلوب در صندوق‌های اخذ رأی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال یک ساعت زودتر یعنی از ساعت ۷ صبح رأی گیری شروع‌شده و به‌رغم این شاهد شلوغی حوزه‌های اخذ رأی هستیم.

استاندار تهران اظهار داشت: تعرفه‌ها را به‌اندازه کافی در شعب اخذ رأی در اختیار نمایندگان عوامل اجرایی و عوامل نظارتی قرار داده‌ایم و آن‌ها هم مشغول اخذ رأی هستند و هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که مردم آن چیزی که وظیفه داشتند و تکلیف داشتند یک بار دیگر برای تحقق بخشیدن به آرمان‌های محوری انقلاب اسلامی آن اصل و اراده خود را ثابت کرده‌اند و توطئه‌های بیگانگان را و دشمنان انقلاب و نظام را که کار آن‌ها تزریق و پمپاژ ناامیدی و مأیوس کردن مردم بود، خنثی کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امیدوارم در ادامه شاهد همین حضور پرشور مردم باشیم تا آن‌هایی که فرصت نکرده‌اند از این فرصتی تا ۲ بامداد شنبه، استفاده کنند و رأی خود را به کاندیدایی که مد نظرشان است در صندوق رأی بیندازند.

بیشتر بخوانید: شمار گزارش‌های مردمی از ۴ هزار گزارش عبور کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات 1400 اخبار انتخابات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات 1400 اخبار انتخابات اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه پرداخت الکترونیکی زکات فطره از نظر شرعی اشکالی ندارد، گفت: برنامه ریزی لازم برای معرفی روش‌های نوین جهت پرداخت الکترونیکی زکات فطره و کفارات صورت گیرد که با همکاری دستگاه‌های ذیربط زیرساخت‌های آن فراهم شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، چهلرشنبه، ۸فروردین ماه، در جلسه شورای زکات استان با تاکید بر اهمیت زکات فطره گفت: باید ستادهای ساماندهی زکات فطره در شهرستان‌ها و بخش‌های استان با محوریت ائمه جمعه و بر اساس ضوابط موجود تشکیل شود.

وی ضمن تاکید بر توجیه موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری که در امر جمع آوری زکات فطره فعال هستند، افزود: لازم است نسبت به جانمایی صحیح صندوق های جمع آوری زکات فطره و تذکرات قانونی نسبت به تخلفات احتمالی اقدام شود.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای زکات استان ضمن تاکید بر امنیت صندوق‌های زکات فطره گفت: برای تمام عاملین زکات فطره کارت شناسایی صادر شود و محوریت جمع آوری زکات نیز مصلی‌های سطح استان باشد.

وی ادامه داد: گزارش عملکرد مصارف زکات ها و کفاره های سال‌های گذشته به مردم ارایه شود و نسبت به مساله زکات فطره تبیین صورت گیرد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر استفاده از ظرفیت مبلغان دینی برای تبلیغ و تبیین پرداخت زکات فطره گفت: زکات فطره جمع آوری شده در امور محرومین هزینه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دفاع تمام قد خبرگزاری اصولگرا از طرح زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • وضعیت هوای تهران در نهمین روز فروردین ۱۴۰۳
  • حضور بخش خصوصی و مردم گره‌های رکود بازار مسکن را باز می‌کند
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • بیش از هزار امامزاده و اماکن متبرکه مازندران مقصد گردشگری
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود