Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:11:36 GMT

آذرباد: انگیزه زیادی برابر پرسپولیس داریم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۵۷۵۰

آذرباد: انگیزه زیادی برابر پرسپولیس داریم

هافبک مس رفسنجان از انگیزه‌های تیمش برای جدال مقابل پرسپولیس خبر می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شروع دوباره لیگ باید به مصاف پرسپولیس برود و هافبک موفق این تیم مدعی است آنها قادر خواهند بود اینبار برابر حریف قدرتمند خود به نتیجه لازم دست یابند.

 

محسن آذرباد، هافبک میانی مس رفسنجان که تا به اینجای مسابقات توانسته نمایش موفقی در ترکیب این تیم از خود به جا بگذارد با اشاره به تعطیلی لیگ گفت: این تعطیلی شاید برای تیم ما که طی دیدارهای اخیر خود از روند نتیجه گیری دور شده بود کاملا مناسب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه شکست تلخ را تجربه کرده بودیم و این در حالی بود که شایسته این نتایج نبودیم. با این حال کاملا برای ادامه مسابقات آماده هستیم و اردو و تمرینات و دیدراهای تدارکاتی مناسبی را تا به اینجا پشت سر گذاشته‌ایم.

 

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل است و در دیدار رفت نیز مقابل آنها شکست خوردیم. اکنون تیم باتجربه‌تری هستیم و بازی در زمین خودمان هم کمک زیادی خواهد کرد تا به هدف مان برسیم. انگیزه زیادی در بین بازیکنان ما وجود دارد تا در این بازی به هدف بزرگی دست پیدا کنیم و مقابل این حریف به نتیجه برسیم. 

 

آذرباد درباره شانس این تیم برای دستیابی به سکوی سهمیه آسیایی نیز گفت: 7 بازی باقیمانده است و هنوز انگیزه زیادی داریم. اما همانطور که کادرفنی ما گفته ما برای اولین فصل حضورمان در لیگ برتر باید اهداف کوتاه مدت خودمان را دنبال کنیم. این اتفاق می تواند یک موفقیت بزرگ برای ما تلقی شود اما هدف اصلی ما کسب نتیجه مناسب در ادامه مسابقات خواهد بود و به جدول توجهی نداریم و اینکه ثبات و کیفیت فنی خودمان را به نمایش بگذاریم در وهله اول هدف ما خواهد بود.

مس رفسنجان محسن آذرباد پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان محسن آذرباد پرسپولیس تهران مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا است تا یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اروپا را برگزار کنند.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که شاگردان کارلو آنچلوتی چهارشنبه شب ۱۲۰ دقیقه برابر منچسترسیتی بازی کردند و در نهایت در ضربات پنالتی موفق شدند برابر این تیم به پیروزی برسند و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شوند و بسیاری معتقد هستند که شاید خستگی این بازی تاثیر مستقیمی روی دیدار مقابل بارسلونا داشته باشد.

با این حال، نشریه اسپانیایی رلوو مدعی شده است که بازیکنان رئال مادرید هیچ اهمیتی برای خستگی‌ای که پس از بازی برابر منچسترسیتی در آنها وجود دارد قائل نیستند و انگیزه بسیار بالایی برای شکست دادن بارسلونا در بازی روز یکشنبه در خانه دارند و کاملا برای این دیدار آماده هستند.

در صورتی که رئال بتواند در این بازی برابر بارسلونا به پیروزی برسد اختلاف امتیاز آنها در صدر با تیم رقیب به یازده امتیاز خواهد رسید و این در حالی است که تنها شش هفته تا پایان رقابت‌های لالیگا باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم