Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز پایانی از بیست‌وچهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا 2021 امروز (جمعه- 28 خردادماه) پیگیری شد و با کسب یک مدال نقره پرونده حضور نمایندگان کشورمان در این مسابقات بسته شد.

در رقابت‌های بانوان و در وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در گام نخست با نتیجه 21 بر یک از سد لیلا دلو از فیلیپین گذشت و در ادامه در مرحله نیمه نهایی با برتری 16 بر 5 مقابل مرام فتناسی از قطر به دیدار نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرحسینی در دیدار نهایی به مصاف جولیانا الصادق قهرمان بازی‌های آسیایی و نایب قهرمانی آسیا از اردن رفت و با نتیجه 16 بر 4 مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.

 

در رقابت‌های بخش مردان، سروش احمدی نایب قهرمان تکواندو جهان پس از استراحت در دور نخست رقابت‌های وزن 63- کیلوگرم، در مرحله یک چهارم با نتیجه 15 بر 11 مغلوب چینزورینگ داشداوا از مغولستان شد و در تداوم روند ضعیف خود پس از حذف از تورنمنت بلغارستان، در این مسابقات نیز حذف شد.

مهران برخورداری دیگر نماینده کشورمان در رقابت‌های وزن 80- کیلوگرم، پس از برتری 17 بر 4 مقابل رحیم ادیلخانوف از قزاقستان، با نتیجه 20 بر 13 در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب نیکیتا رافالوئیچ دارنده دو مدال نقره جهان و مدال طلای بازی‌های آسیایی از ازبکستان شد و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین در رقابت‌های امروز، قرار بود سینا بهرامی و یلدا ولی‌نژاد که از طریق مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی سهمیه حضور در قهرمانی آسیا را کسب کرده بودند، در اوزان 63- کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم دختران به روی شیاپ‌چانگ بروند، اما از حضور در مسابقات انصراف دادند.

با پایان کار نمایندگان کشورمان، تیم ملی مردان با کسب یک مدال طلا (سجاد مردانی)، یک مدال نقره (امیرمحمد بخشی) و یک مدال برنز (آرمین هادی‌پور) و ارائه عملکردی ضعیف به کار خود پایان داد و بر سکوی سومی ایستاد.

در بخش مردان کره جنوبی با دو مدال طلا، دو نقره، یک برنز و 381 امتیاز قهرمان شد، ازبکستان با یک مدال طلا، چهار برنز و 239 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و اردن با یک مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 207 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. این در حالی است که تیم ملی تکواندو مردان ایران در 9 دوره قبلی مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب چهار عنوان قهرمانی و پنج عنوان نایب قهرمانی شده بود و در این دوره ضعیف‌ترین نتیجه 19 سال اخیر خود را کسب کرد.

بیست‌وچهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا 2021  با حضور 189 تکواندوکار از 21 کشور  از روز چهارشنبه 26 خرداد ماه در بیروت آغاز شد و امروز به پایان رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تکواندو قهرمانی آسیا پولادگر انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قهرمانی آسیا مدال نقره مدال طلا یک مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین جریان دارد نمایندگان کشورمان همچنان به کسب مدال ادامه می‌دهند.

صبح امروز پنجشنبه و در روز دوم، فرم «نان‌چوان»، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید. همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

روز گذشته نیز مصطفی حسن‌زاده و شاهین بنی‌طالبی مدال‌های طلا و نقره فرم نن گوئن در رقابت‌های ووشو انتخابی جام جهانی را به خود اختصاص داده بودند.

در مبارزات وزن ۶۰- کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت. مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

با احتساب مدال‌های روز نخست تیم ملی ووشو ایران تا کنون موفق به کسب ۸ مدال طلا، سه نقره و سه برنز شده است.

کد خبر 6088376

دیگر خبرها

  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک