Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تکنسین اورژانس حین انجام مأموریت دچار حادثه شده و جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا، اورژانس کشور اعلام کرد که ساعاتی پیش عبدالله کدخدا تکنسین اورژانس ١١٥ فنوج دراستان سیستان و بلوچستان در حین انجام خدمت دچار حادثه شده و جان خود را از دست داد. 

این حادثه حدود ساعت ١٥:٢٥ امروز رخ داد و در جریان آن  آمبولانس حین انجام مأموریت در محور فنوج ایرانشهر دچار حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در پی واژگونی آمبولانس اورژانس ١١٥، یکی از تکنسین های اورژانس آقای "عبدالله کدخدا" به دلیل شدت جراحات در محل تصادف جان خود را از دست داد.

در پی این حادثه سه نفر دیگر نیز مصدوم شدند. مرتضی میریان دیگر تکنسین حادثه دیده این تصادف به همراه دو مصدوم دیگر با اقدامات درمانی تکنسین های اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافته و حال عمومی آن ها مساعد است.

درپی این حادثه نیز پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور در پیامی درگذشت این تکنسین اورژانس را تسلیت گفت، در این پیام آمده است: "متأسفانه لحظاتی پیش، خبر درگذشت همکار عزیزمان آقای "عبدالله کدخدا" حین انجام خدمت که همانا نجات جان انسان ها و درمان بیماران بوده است، موجب اندوه و تاثر خاطر عمیق اینجانب شد.

تکنسین های اورژانس، همچون فرزندان معنوی هستند و از دست دادن ایشان واقعه ای بس ناگوار است. بدون شک، خدمات ارزشمند آن عزیز در اورژانس پیش بیمارستانی و دعای خیر هموطنان توشه‌ای برای آخرت ایشان خواهد بود. اینجانب درگذشت جانسوز این فرشته سفیدپوش را به خانواده آن مرحوم و همه همکارانم در اورژانس کشور تسلیت عرض کرده و از خداوند منان علوّ درجات برای ایشان و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم."

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تکنسین اورژانس حین انجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه