Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: بیش از ۶۰۰۰ نیروی پلیس امنیت انتخابات را در استان تامین خواهند کرد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی استان در ارتباط با انتخابات تمهیدات لازم را در حوزه‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی اندیشیده است.

وی افزود: نیروی انتظامی با آمادگی ۱۰۰ درصدی و استفاده از تمام ظرفیت امنیت مناسب و در کنار آن سلامت انتخابات را برقرار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان، حوزه های مأموریتی پلیس را در انتخابات، امنیت شعبات اخذ رای، صندوق های رای گیری و امنیت عمومی استان برشمرد و تصریح کرد: ۲۰۳۱ صندوق ثابت و سیار جهت اخذ آرای مردم در نظر گرفته شده است که بیش از ۶۰۰۰ نیروی پلیس با همکاری بسیج و سپاه مسئولیت امنیت آنها را برعهده دارند.

وی ادامه داد: در محل استقرار صندوق های انتخاباتی و فرمانداری‌های سراسر استان تمهیدات ترافیکی از قبل طراحی و به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با انجام گشت مکرر در سطح معابر و محل استقرار صندوق‌های اخذ رای با هرگونه سد معبر و اخلال در نظم عبور و مرور برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: راه‌های منتهی به مراکز فرمانداری شهرستان‌های استان در زمان برگزاری انتخابات کاملا مسدود شده و تردد وسایل نقلیه دراین معابر ممنوع است.

سردار الهی در پایان با بیان اینکه پلیس برای انتخابات ۳ وضعیت قبل، حین و بعد از انتخابات را پیش بینی کرده است، گفت: افراد منتخب باید قوانین و مقررات در ارتباط با نحوه پیروزی را رعایت کنند و همه پیش بینی‌ها شده که افرادی از طرفداران کاندیداها، که بخواهند هنجار شکنی کنند پلیس با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ بسيج لرستان نیروی انتظامی فرمانده انتظامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تیموری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6080539

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم