Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@16:05:43 GMT

لوریس: خوشحالیم که در ورزشگاه پر بازی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۵۸۶۰

لوریس: خوشحالیم که در ورزشگاه پر بازی می‌کنیم

هوگو لوریس، دروازه بان تیم ملی فرانسه، از اینکه آنها مقابل مجارستان در ورزشگاه پر از تماشاگر بازی می کنند ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه بعد از اینکه اولین مسابقه خود در دور گروهی رقابت‌های یورو را با پیروزی پشت سر گذاشت سر گذاشت، فردا در دومین بازی خود به مصاف مجارستان خواهد رفت؛ مسابقه ای که شاید روی کاغذ برای آنها خیلی دشوار نباشد اما میزبانی مجارستان و پر بودن استادیوم می‌تواند کار را برای قهرمان جهان پیچیده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی فرانسه، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی این کشور مقابل مجارستان گفت: "ما خوشحالیم که استادیوم پر خواهد شد زیرا جو و رنگ و بوی خوبی را به وجود خواهد آورد. مجارها می توانند به واسطه هواداران خود رو به جلو بروند و این عامل مهمی برای آماده سازی ما در این بازی محسوب می شود. مجارستان در مسابقه قبلی خود و قبل از مغلوب شدن در دقایق آخر عملکرد خوبی از خود نشان داد.

 

ما فردا بیش از مسابقه قبلی خود توپ را در اختیار خواهیم داشت. این به ما بستگی دارد که از توپ به خوبی استفاده کنیم و در حرکات خود پویاتر باشیم تا فضایی برای مهاجمان خود ایجاد کنیم. ما همچنین باید با تجربه عمل کنیم؛ همانطور که مقابل آلمان عمل کردیم. "

 

 

 

 

لوریس در ادامه گفت: "حضور جمعیت در ورزشگاه ارتباط را دشوارتر خواهد کرد. ما می‌توانیم این کار را در بین دو خط انجام دهیم. به این ترتیب که من می‌توانم با دفاع صحبت کنم، مدافعان با هافبک ها ارتباط برقرار کنند و همینگونه این کار ادامه پیدا کند. برای من سخت است که به عنوان یک دروازه بان با مهاجم حرف بزنم."

هوگو لوریس یورو 2020 تیم ملی فرانسه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوگو لوریس یورو 2020 تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از اتمام دربی اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در این بازی که چندان جذاب و پرموقعیت هم نبود، تیم فوتبال سپاهان موفق شد از روی نقطه‌پنالتی توسط شهریار مغانلو تنها گل بازی را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر برساند و با همین یک‌گل پیروز دربی اصفهان شد تا حداقل برای مدتی از بحران خارج شود.

هواداران سپاهان در جریان این بازی به فحاشی‌های مختلفی علیه کادر فنی و کادر مدیریتی سپاهان پرداختند تا اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه‌شان نشان دهند، آن‌ها حتی هنگام گل تیم فوتبال سپاهان هم علیه هیئت‌مدیره این باشگاه شعارهایی سر دادند.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار هواداران تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و از استادیوم خارج شدند تا نشان دهند علاقه چندانی به حضور بیش از حد در ورزشگاه نقش‌جهان ندارند و از طرفی هواداران سپاهان که پس از هر پیروزی به تشویق ایسلندی با اعضای تیم می‌پرداختند این کار را هم انجام ندادند.

کد خبر 745573

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس
  • سایه شوم اعتصاب‌های گسترده بر سر بازی‌های المپیک پاریس
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین