Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آنتونیو گوترش» دبیرکل فعلی سازمان ملل متحد روز جمعه برای یک دوره پنج ساله دیگر از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سمت خود ابقا شد. بدین ترتیب آنتونیو گوترش پرتغالی که از اول ژانویه 2017 دبیرکل سازمان ملل متحد بوده است، تا پایان سال 2026 همچنان در این سمت فعالیت خواهد کرد.

 مجمع عمومی سازمان ملل متحد «آنتونیو گوترش» دبیرکل فعلی سازمان ملل را برای یک دوره پنج ساله دیگر در این سمت ابقا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آنتونیو گوترش» دبیرکل فعلی سازمان ملل متحد روز جمعه برای یک دوره پنج ساله دیگر از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سمت خود ابقا شد.

بدین ترتیب آنتونیو گوترش پرتغالی که از اول ژانویه 2017 دبیرکل سازمان ملل متحد بوده است، تا پایان سال 2026 همچنان در این سمت فعالیت خواهد کرد.

آنتونیو گوترش پس از آغاز فعالیت خود در سمت دبیرکلی سازمان ملل متحد، به مدت حدود 10 سال در رأس کمیساریای عالی پناهجویان سازمان ملل متحد حضور داشته است./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برای یک دوره پنج ساله دیگر سازمان ملل متحد آنتونیو گوترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله

مدیرکل محیط زیست استان قم گفت: با تصویب برنامه جامع در ستاد ملی تالاب‌ها، بهبود وضعیت دریاچه نمک در دستور کار جدی قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدحسین بازگیر اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و تنوع اقلیمی استان قم در مرکز کشور، تهدیدات و فرصت های زیست محیطی در این خطه وجود دارد که نیازمند توجه هرچه بیشتر است. 

وی دریاچه نمک قم را یکی از تالاب‌ها و زیستگاههای ارزشمند در مرکز کشور دانست و افزود: متأسفانه به دلیل قطع حقابه ها و خشکسالی گسترده، اکوسیستم این منطقه به شدت شکننده شده است، اما خوشبختانه در حال حاضر با تصویب برنامه جامع در ستاد ملی تالاب‌ها، بهبود وضعیت دریاچه در دستور کار جدی قرار گرفته است. 

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر همین اساس مقرر شده است پروژه‌های اولویت دار طرح جامع مدیریت دریاچه نمک در یک کارگروه تخصصی با مسئولیت استاندار قم و عضویت استانداران حوضه آبخیز و دستگاه های مسئول، در یک دوره زمانی پنج ساله به اجرا گذاشته شود.

وی همچنین معضل پسماندها به ویژه رهاسازی پسماندهای صنعتی در مراتع و اراضی و حاشیه جاده‌ها را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: بر اساس قانون، متولی و مسؤول مدیریت پسماندهای عادی، صنعتی، کشاورزی، پزشکی و ویژه کاملا مشخص و تعیین شده است و امیدواریم به زودی با تصویب طرح جامع مدیریت پسماند در استان قم، گام‌های مثبت و مؤثری در جهت رفع این مشکل زیست محیطی برداشته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • تلسکوپ فضایی هابل ۳۴ ساله شد
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله