Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بخش بهمن با تأکید بر اینکه راه خلاصی از مشکلات حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح و کارآمد است، افزود: کاهش حضور مردم و فاصله گیری آنان از نظام، هدف اصلی رسانه های بیگانه است. همیشه در ایام انتخابات دشمنان تمام تلاش خود را به کار می گیرند که حضور مردم در پای صندوق های رأی کمرنگ شود و به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان کرد: اگر حضور مردم حداقلی شود فشار دشمن حداکثری می شود. آنها می خواهند مردم شرکت نکنند تا بتوانند به این بهانه فشارشان را در زمینه نظامی، اقتصادی و سیاسی بر کشور و ملت ما بیشتر کنند و امنیت و اقتدار کشور را به خطر بیندازند که تا کنون موفق نبوده اند. 

علیزاده با بیان اینکه معیشت، مسکن و اشتغال باید راس برنامه های دولت آینده باشد، افزود: اگر این سه مهم حل شود قسمت زیادی از مشکلات حل خواهد شد. بسیاری از مردم خصوصا جوانان شغل و یا امنیت شغلی ندارند. اگر شغلی نباشد یا با درآمد اندک باشد هم معیشت و زندگی دشوار می شود و هم ساخت مسکن غیر ممکن؛ لذا باید این سه مساله مهم در رأس امور دولت آینده باشد

وی ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی طی سال های گذشته از الزامات و بایدها و نبایدهای پس ازانتخابات سخن گفته اند و رهنمودهای راهگشایی را برای همگان به جای گذاشته اند. لذا شنبه پس از انتخابات باید شنبه مهربانی و بردباری باشد.

امام جمعه بخش بهمن تأکید کرد: ایران اسلامی، اکنون بار دیگر الگوی مردم سالاری صادقانه خود را که مبتنی بر رأی و حضور مردم است، در برابر ملت های جهان و خاورمیانه به نمایش گذاشته است. این حادثه شیرین به کام دشمنان تلخ است. انتظار میرود همه با هوشیاری و آگاهی خود نگذارند فتنه گری های احتمالی دشمن، شیرینی انتخابات را به کام ملت ایران تلخ کند.

علیزاده با تأکید بر اینکه نتیجه انتخابات هر چه باشد، معتبر است، اذعان کرد: مقام معظم رهبری می فرماید در امر انتخابات مُر قانون باید عمل شود. بنابراین نتیجه انتخابات ملت هرچه شد این معتبر است، این قانون است، بنده در انتخابات ها دخالت نمی کنم که به چه کسی رأی بدهید یا ندهید فقط یک جا دخالت می کنم و آن جایی است که کسانی بخواهند در مقابل رأی مردم و انتخاب مردم بایستند.

وی ادامه داد: اروپا و آمریکا علاوه بر فرسایشی کردن مذاکرت و خریدن زمان برای همسو کردن کشورهای اروپایی و آژانس، یک هدف دیگر هم داشتند و آن ایجاد شرایط انتظار در ایران و دوقطبى‌سازى کاذب مخالفان و موافقان برجام بود. ضمن اینکه می خواستند رقابت‌هاى انتخاباتى را با حضور چهره‌هاى سیاسى و دیپلماتیک تبدیل به جدال برجامیان و نابرجامیان کنند.این سیاست نیز ره به جایى نبرده و فهمیده‌اند ایران تحت فشار و تشدید و تداوم تحریم از مسیر خود باز نخواهد گشت.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه امام جمعه ابرکوه بخش بهمن استان یزد خبرگزاری فارس شهرستان ابرکوه حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام خردمندانه سپاه به جهانیان نشان داد که وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعد از ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در گردهمایی مردمی و تشکل‌های دینی تیران در محل امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: حکومت ظلم بر اساس آیات و روایات پایان پذیر بوده و چنین حاکمانی سرانجام بدی خواهند داشت.

وی افزود: تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مزدور جهان و کشتار مردم بی گناه توسط آنان روزی به پایان رسیده و سرانجام با بدترین حالت امکان شکست را تجربه می‌کنند که در موضوع اسرائیل این اتفاق مشهود است.

امام جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه شکست طوفان‌الاقصی و وعده صادق حقیقت را روشن کرد، تصریح کرد: دشمن در این دو اتفاق شکست‌های سختی را تجربه و دنیا چهره واقعی آنان را شناخت.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل، خاطرنشان کرد: در این جریان وعده صادق ایران برای نابودی ظلم و ستم به اثبات رسید.

وی ادامه داد: جبهه حق همواره پیروز بوده و با حمایت‌های قدرتمندان حضرت حق بر مشکلات غلبه خواهند کرد که این موضوع در جریان مقاومت و غزه نمایان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تعامل و همدلی بین مردم و ترویج معارف اخلاقی در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: دوستی و محبت باید در بین مردم گسترش پیدا کند و تفرقه و کینه از بین برود.

حجت‌الاسلام حسناتی اضافه کرد: مواضع تفرقه‌افکن را باید از بین برد و زمینه‌های همکاری بین مسئولان و مردم افزایش پیدا کند و از تصمیمات شخصی دوری کرد.

وی یادآور شد: کاهش باورهای دینی و اخلاقی در جامعه مانع پیشرفت بوده و چالش‌ها و نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و در چنین شرایطی دشمن اهداف و سیاست‌های خود را دنبال کرده و زندگی‌ها سخت می‌شود.

امام جمعه نجف‌آباد همکاری تشکل‌های مردمی در گسترش معارف اسلامی و اخلاق در جامعه را مهم خواند و گفت: تبلیغات فرهنگی و مؤثر می‌تواند نسل جدید را با واقعیت‌ها آشنا سازد.

کد خبر 747025

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم