Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلانی ها از اولین دقایق صبح امروز با در دست داشتن تصاویری از حاج قاسم سلیمانی ابراز ارادت خویش به این سرباز وطن را در پای صندوق های رأی و مشارکت در تعیین سرنوشت خود، نشان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر از ساعت ۷صبح امروز در بیش از ۶هزار شعبه اخذ رأی در گیلان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم گیلان امروز با حضور چشمگیر خود ساعت ها قبل از آغاز رأی گیری پای صندوق های رأی حاضر شدند تا یک بار دیگر به نظام جمهوری اسلامی ایران آری بگویند. اینجا گیلان است و مردم شیعه و سنی که با عقاید و دیدگاه های مختلف پای کار ایران و انقلاب اند   گیلانی ها از اولین دقایق صبح امروز با در دست داشتن تصاویری از حاج قاسم سلیمانی ابراز ارادت خویش به این سرباز وطن را در پای صندوق های رأی و مشارکت در تعیین سرنوشت ایران اسلامی، نشان دادند.           حضور پرشور مردم سراسر استان گیلان پای صندوق های رأی

 

حضور عروس و داماد اهل سنت آستارایی پای صندوق رای زوج جوان آستارایی که امروز آغاز زندگی مشترک خود را جشن می‌گیرند، قبل از آغاز مراسم در ساعات اولیه صبح انتخابات پای صندوق رای آمدند و رای خود را به صندوق انداختند. این زوج جوان آستارایی که اهل سنت هم هستند معتقدند همانطور که برای تعیین سرنوشت زندگی خود انتخاب اصلح کرده‌اند، برای تعیین سرنوشت کشور خود هم باید انتخاب اصلح انجام دهند.   شور انتخاباتی در سیاهکل حضور و مشارکت مردم رودسر در اولین ساعات انتخابات     حضور مردم آستانه اشرفیه در پای صندوق های رأی مردم آستانه علاوه بر مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، نماینده این شهرستان در مجلس یازدهم را نیز انتخاب می کنند. حضور باشکوه مردم شفت در پای صندوق‌های رأی  نمایی از مشارکت پرشور مردم آستارا در صف اخذ رای و تعیین حق سرنوشت حضور خانواده معزز شهدا در ساعات اولیه رای‌گیری در پای صندوق های رای در تالش مردم سخاوتمند رودبار هم پای صندوق‌های رای آمدند

مردم دریادل انزلی پای کار ایران قوی

مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای ـ شعبه‌ ۷حسینیه موسی بن جعفر و شعبه ۴ هنرستان تربیت بدنی

حضور تماشایی چابکسری ها پای صندوق رأی

مردم و جوانان رضوانشهری با حضور در شعب اخذ رأی، سرنوشت خود و کشور را رقم می زنند 

مشارکت مردم لاهیجان در انتخابات

بانوی اهل رشت: باید سرنوشت کشورمان را انتخاب کنیم

یک درخواست دوستانه   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پای صندوق های رأی تعیین سرنوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: مردم بار دیگر با حضور و مشارکت خود در انتخابات یازدهم اسفند ماه حماسه باشکوهی را رقم زدند که از حضور همه ملت ایران و به خصوص مردم شهرستان گناوه تقدیر می‌کنم.

امام جمعه گناوه ضمن تبریک به منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، برای وی در مسیر پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

وی با اشاره به شأن قانونگذاری و نظارتی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید با قانون گذاری مناسب، ریل گذاری خوبی را برای حرکت دولت به سوی پیشرفت و رفع موانع موجود انجام دهد.

وی یادآور شد: مردم ولی نعمت‌های انقلاب هستند و تلاش همه مسئولان باید در جهت گره گشایی از کار آنها باشد.

کد خبر 6078070

دیگر خبرها

  • کشاورزان گیلانی برای دریافت سهمیه کود شیمایی خود اقدام کنند
  • ماجرای شکوائیه‌نویسان تهران و ضرب و شتم دادخواهان | نخستین صندوق‌ عدالت کی راه‌اندازی شد؟
  • شالیکاران گیلانی نسبت به دریافت حواله کود، اقدام کنند
  • اعزام ۲ قایقران و یک مربی گیلانی به رقابت‌های آب های آرام کسب سهمیه المپیک پاریس
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • مشارکت میلیاردی شهروندان گیلانی در پرداخت زکات فطره
  • ۷۸ درصد نوزادان گیلانی در شهر‌ها متولد شدند
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • ثبت نام بیش از ۲ هزار خانوار گیلانی در طرح جوانی جمعیت
  • ۷۱۷۱ گیلانی در ماه رمضان امسال خون اهدا کردند