Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:43:58 GMT

یورو ۲۰۲۰؛ صدرنشینی سوئد با یک پنالتی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۶۳۲۷

یورو ۲۰۲۰؛ صدرنشینی سوئد با یک پنالتی

به گزارش ایرنا، تیم‌های سوئد و اسلواکی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در گروه پنجم به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان یان اندرسون با یک گل به برتری دست پیدا کردند.

تک گل این دیدار در دقیقه ۷۶ توسط امیل فورسبرگ از روی نقطه پنالتی زده شد و مارتین دوبراوکا دروازه‌بان اسلواکی با وجود تشخیص دادن جهت ضربه نتوانست ضربه مهاجم لایپزیش آلمان را مهار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوئد با این پیروزی چهار امتیازی شد و به طور موقت در صدر جدول رده‌بندی گروه پنجم جای گرفت. اسلواکی هم با متحمل شدن اولین باخت سه امتیازی ماند و فعلا در رده دوم قرار گرفت. تیم‌های اسپانیا و لهستان برگزار کننده دیگر بازی این گروه خواهند بود.

یان اندرسون، سرمربی سوئد برای این مسابقه، این ۱۱ بازیکن را به ترکیب فرستاد: روبین اولسن، میکل لوستیگ، ویکتور لیندلوف، مارکوس دنیلسون، لودویگ آگوستینسون، سباستین لارسون، کریستوفر اولسون، آلبین اکدال، امیل فورسبرگ، مارکوس برگ و آلکساندر ایزاک.

در سوی مقابل استفان تارکوویچ این بازیکنان را در ترکیب اصلی اسلواکی جای داد: مارتین دوبراوکا، پیتر پکاریک، لوبومیر شاتکا، میلان اشکرینیار، توماش هوبوکان، پاتریک هروسوفسکی، یوراج کوچکا، مارتین کوشلنیک، مارک همشیک، روبرت ماک و اوندری دودا.

برچسب‌ها سوئد اسلواکی یورو ۲۰۲۰ پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با یورو ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوئد اسلواکی یورو ۲۰۲۰ سوئد اسلواکی یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، فرزند حمید نوری، می‌گوید که این شهروند ایرانی حتی بعد از انتقال به سوئیت امنیتی از تماس با خانواده محروم است.
 
حمید نوری، شهروند ایرانی، در ۱۸ آبان سال ۱۳۹۸ پس از سفر به سوئد از سوی پلیس این کشور در فرودگاه بازداشت شد.
 
این شهروند ایرانی بلافاصله پس از ورود به سوئد در فرودگاه بازداشت و نخستین بازجویی از وی در ساعت‌های نخست پس از بازداشت انجام شد.
 
دادگاه تجدیدنظر سوئد آبان گذشته در حالی حکم حبس ابد علیه حمید نوری را تایید کرد که این شهروند ایرانی بیش از ۴ سال را در سلول انفرادی در سوئد گذرانده است.
 
روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی ۱۴۰۱) آغاز و در چند مرحله برگزار شد؛ آخرین دور از دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در آبان گذشته برگزار شد و در نهایت این روند در روز ۱۷ آبان ۱۴۰۲ به پایان رسید.
 
در پایان دادگاه تجدیدنظر، دادگاه با صدور قراری اعلام کرد که حکم نهایی درباره پرونده حمید نوری در روز ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) صادر و در دسترس قرار گرفت.
 
اسفند گذشته دادگاه عالی سوئد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد کرده است؛ دادگاه عالی سوئد درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد و حکم حبس ابد وی را تایید کرد.
 
پس از قطعی شدن حکم حبس ابد حمید نوری از سوی دیوان عالی این کشور، به یک سوئیت امنیتی منتقل شده است.

دیگر خبرها

  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • چه شد که سوئد در یک قدمی ساخت بمب اتمی، از سلاح هسته‌ای دست کشید؟
  • هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • دلیل اسلواکی برای مخالفت با عضویت اوکراین در ناتو