Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مردم غیور و قهرمان شهر انابد در استان خراسان رضوی در حالی به استقبال سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رفتند تا مشت محکمی بر دهان دشمنان بکوبند و عظمت و شکوه ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از این حماسه ملی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهدی غروی- خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

حضور حماسی و باشکوه مردم داراب در انتخابات ریاست جمهوری + تصاویر کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد

مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره از مسابقه ملی فناوری نانو تا پایان خرداد ماه سال جاری تعیین شده و تاکنون تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در این رقابت ملی از ۵ هزار نفر عبور کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد نانو، مسابقه ملی فناوری نانو، بزرگترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری نانو است که با هدف آموزش و رقابت در حوزه فناوری‌نانو برگزار می‌شود.

سیزدهمین دوره این مسابقه، تابستان ۱۴۰۳ در سه مرحله با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند، در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور و همچنین ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام جهت شرکت در این رویداد رقابتی، از ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است. داوطلبان از طریق نهاد‌های ترویجی نانو در دانشگاه‌ها و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو امکان ثبت‌نام در مسابقه را دارند.

تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد ثبت‌نام کنندگان سیزدهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو به بیش از ۵۰۰۰ نفر رسیده است که این تعداد داوطلب از مجموع ۴۶ نهاد ترویجی دانشگاهی و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

 مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره از مسابقه ملی فناوری نانو تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ بوده که انتظار می‌رود تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به ادوار گذشته مسابقه ملی فناوری نانو افزایش داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست