Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمید شمس الدینی ،مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان در نشست خبری با حضور خبرنگاران در ستاد انتخابات استان کرمان با اعلام اینکه در حوزه امنیت تامین امنیت عمومی و مکان‌های شعب اخذ رأی مد نظر است گفت:از اسفندماه ستاد امنیت انتخابات تشکیل شده است تا انتخابات امنی برای مردم رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تا پایان انتخابات  شورای تامین امنیت انتخابات در تمام شهرستان ها به فعالیت خود ادامه می دهد و امنیت انتخابات را تامین می‌کنند.

شمس الدینی تصریح کرد:شب گذشته ساختمان شورای اسلامی ریحان شهر زرند به آتش کشیده شده و مجرم این اقدام در حال شناسایی است که انگیزه شان از این اقدام رد صلاحیت یکی از کاندید‌اها بوده است.

شمس الدینی بیان کرد:خبرنگار‌های خارجی با مجوز در حوزه‌های انتخابات شرکت داشتند از جمله شبکه المیادین با حضور در گلزار شهدای کرمان برنامه زنده پخش می کردند.

او گفت: بالغ بر ده هزار نفر برای امنیت انتخابات استان در نظر گرفته شده اند که بیشترین همکاری را نیروی انتظامی و بخشی از آن به همت نیرو‌های بسیجی و ارتش تامین شده است.

شمس الدینی افزود:مشکل امنیتی تا کنون نداشته ایم به صورت موردی شاید رقیبی در بعضی مناطق پوستری را پاره کند که موضوعی سطحی است و برای امنیت انتخابات در زمان شب بحث روشنایی به طور کامل در محل شعب اخذ رأی برقرار است و پایش تصویری صورت می گیرد.

تاج الدین صالحیان رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمان هم گفت:هیات بازرسی در اسفندماه تشکیل شده است و در تمام شهرستان‌ها بازرس وجود دارد که در شهرستان‌های کرمان ۶ بازرس ویژه، رفسنجان ۲، جیرفت ۳ ، بم ۲  و جنوب ۴ بازرس وجود دارد.

صالحیان با تسلیت به خانواده علی بهزادی گودری از بازرسان انتخابات گفت:علی بهزادی صبح امروز در حین رفتن به شعب اخذ رای در شهرستان بردسیر تصادف و فوت کرده است که استاندار کرمان هماهنگ کرده اند تا حق و بیمه وی به خانواده اش پرداخت شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 ستاد انتخابات امنیت انتخابات شمس الدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق

آفتاب‌‌نیوز :

علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی هر چه زود‌تر تشکیل جلسه دهد.

الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه پارلمان عراق درباره اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است