Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با تاکید بر اینکه پرسش از مردم در خصوص اینکه «قصد شرکت در کدام انتخابات را دارند» تخلف است گفت: مردم نمونه این تخلفات از سوی عوامل اجرایی را به ستاد انتخابات استان گزارش دهند. - اخبار استانها -

دکتر علی رئوفی رئیس ستاد انتخابات استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: بنا بر گزارشات رسیده در یکی از شعب اخذ رأی بندرعباس یکی از عوامل اجرایی از مردم سوال مطرح می‌کرده که آیا مایل به شرکت در هر دو انتخابات هستید یا خیر که این عامل اجرایی تذکر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طرح پرسش از مردم در خصوص اینکه «قصد شرکت در کدام انتخابات را دارند» تخلف است و عوامل اجرایی حق طرح چنین سوالاتی ندارند. 

رئیس ستاد انتخابات استان، ضمن قدردانی از مردم فهیم هرمزگان، اظهار داشت: چنانچه تخلفی توسط هر یک از عوامل برگزاری انتخابات صورت بگیرد، شهروندان می‌توانند گزارش‌ها و مستندات خود را به ستاد انتخابات استان گزارش کنند.

وی تصریح کرد: سامانه پیامکی 50005996996، کد دستوری #1*3122*6655*، شماره تلفن 07633610564 و سامانه شکایت‌های انتخابات در وب سایت اطلاع رسانی استانداری هرمزگان به نشانی WWW.HORMOZGAN.IR به منظور تسهیل ارتباط مردم، داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی با هیأت بازرسی استان راه اندازی شده است.

به گزارش تسنیم، صبح امروز این خبرگزاری در گزارشی مشکلات و گلایه‌‌مندی‌های مردم در خصوص روند برگزاری انتخابات از جمله طرح سوال از افراد واجد رای دادن و اختلال در سیستم رأی‌گیری را منتشر کرده بود. 

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان: ‌تخلف بارزی در هیچ یک از شعب اخذ رای ‌رخ نداده است‌رای اولی‌های خراسان جنوبی به صحنه انتخابات آمدند + فیلممشارکت حداکثری در شمال کشور / معلولان مازندرانی در حماسه سیاسی انتخابات حضور یافتند + فیلم

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس ستاد انتخابات استان مردم در خصوص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل به دلیل ۷ اکتبر

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: «آحارون هالیوا» رئیس شعبه اطلاعات نظامی اسرائیل «امان» تصمیم گرفت پس از ۳۸ سال حضور در ارتش، استعفای خود را به خاطر شکست هفت اکتبر اعلام کند.

این نخستین استعفای یک مسؤول اسرائیلی از زمان جنگ است.

این روزنامه گزارش داد هالیوا صبح امروز (دوشنبه) استعفای خود را به هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.

طبق گزارش این روزنامه هالیوا در آغاز جنگ به دلیل شکست هفت اکتبر تصمیم به استعفا گرفته بود.

وبگاه واللا نیز گزارش داد: در استعفانامه‌ای که هالیوا به رئیس ستاد ارتش ارائه کرد مسؤولیت خود را درباره شکست هفت اکتبر پذیرفت و اعلام کرد طی هفته‌های آینده به فعالیت خود پایان می‌دهد و پستش را ترک می‌کند.

این وبگاه گزارش داد گفت‌وگوی طولانی میان رئیس ستاد ارتش و هالیوا انجام شد و رئیس ستاد از وی خواست صبر کند.

این گزارش می‌افزاید نامزد اصلی که احتمالا جای هالیوا را می‌گیرد «شلومی بیندر» است که اکنون رئیس بخش عملیات در ارتش رژیم صهیونیستی است.

هالیوا گفت: در تمام بازدید‌هایی که طی روز‌های اخیر از واحد‌های ارتش داشتم تأکید کردم آغاز جنگ یک شکست اطلاعاتی بود. اتفاقی که افتاده است باید عمیقا مورد بررسی قرار گیرد و از نتایج عبرت بگیریم، اما موضوع مهم کنونی جنگ و پیروزی در آن است.

هالیوا نوامبر نیز درباره شکست اطلاعاتی قبل از جنگ هفت اکتبر صحبت کرد و گفت: اطلاعات و ارتش در هفت اکتبر شکست خوردند و باید بر جنگ متمرکز شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • یک استعفای جنجالی دیگر در ارتش اسرائیل
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • استعفای رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل به دلیل ۷ اکتبر
  • خودروها در چه شرایطی دچار تخلف ساکن می شوند
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند