Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مردم خور وبیابانک از نخستین ساعات اولیه امروز جمعه همراه با شور و شعف با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در حال خلق حماسه‌ای مثال زدنی هستند.

امروز اقشار مردم این شهرستان از کسبه و بازاریان گرفته تا کارگران و کشاورزان همه و همه در شعبه‌های رای گیری انسجام ملی را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در فرصت باقی مانده استفاده کرد تا مردم حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند.

الهام آزاد افزود: ملت ایران با تمام ترفندها و توطئه‌های دشمنان به خوبی آشنا هستند و تجربه خوبی از مقابله با آنها دارند و با حضور در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر توطئه‌های آنها را خنثی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت بالا و حداکثری مردم به افزایش اقتدار، عزت ایران اسلامی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی منجر خواهد شد.

امام جمعه شهرستان خور و بیابانک نیز گفت: باید از تمام ظرفیت‌های جامعه برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری استفاده شود.

حجت الاسلام جاویدی افزود: حفظ نظام جمهوری اسلامی از واجبات است و مشارکت حداکثری در انتخابات لازمه حفظ نظام و بستر ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

وی از مردم دعوت کرد هر چه زودتر با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، نه تنها توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند، بلکه یک بار دیگر اقتدار، همبستگی، نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

 رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان خور و بیابانک نیز امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رای‌گیری انتخابات ۱۴۰۰، رای خود را به صندوق انداخت.

عباس نظام الاسلامی در حاشیه رای گیری گفت:  تقاضای ما از مردم شریف خور و بیابانک این است که با حضور در پای صندوق‌های رای، این فرایند را به  ساعات پایانی موکول نکنند.

وی ادامه داد: شعبه‌های اخذ رای در این شهرستان، امروز علاوه بر حضور جوانان و رای اولی‌ها، شاهد حضور سالمندان بود که این امر، بر شور انتخاباتی افزود.

فرماندار خور و بیابانک گفت: امیدواریم با حضور حداکثری در انتخابات همچنون گذشته حماسه‌ عظیم دیگری خلق کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان خور و بیابانک با ۶۰ شعبه و صندوق اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ ۶۲ کرسی برای فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا دارد.

برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد بیش از ۸۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و خدماتی با ستاد انتخابات شهرستان همکاری دارند.

از مجموع ۱۳۶ نامزد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش مرکزی خور و بیابانک، ۳۰ نامزد برای کسب ۱۵ کرسی شوراهای شهری و ۱۰۶ نامزد برای کسب ۴۷ کرسی شوراهای روستایی در سه شهر و ۱۵ روستای بخش مرکزی این شهرستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

از جمع ۶۰ شعبه و صندوق اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شهر و روستا؛ ۲۹ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار خواهد بود که از این تعداد ۱۳ شعبه شهری و ۱۸ شعبه روستایی،  وظیفه جمع‌آوری آرای مردم را بر عهده دارند.

در این دوره از انتخابات با توجه به شیوع بیماری کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان، یک شعبه سیار و سه شعبه ثابت به تعداد شعبه‌های اخذ رای این شهرستان نسبت به دوره گذشته افزوده شده است.

برچسب‌ها خور و بیابانک مشارکت انتخاباتی اصفهان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خور و بیابانک مشارکت انتخاباتی اصفهان خور و بیابانک مشارکت انتخاباتی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس در هندوستان دردسر درست کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شبکه اجتماعی ایکس دیروز دستور کمیسیون انتخابات هند برای حذف برخی پست های حاوی محتوای سیاسی سیاستمداران هندی انتخاب شده، احزاب سیاسی و کاندیداهای مناصب دولتی را اجرا نکرد و برخی پست ها را در پلتفرم نگه داشت. پلتفرم ایکس اعلام کرد با دستورات کمیته انتخابات مخالف است. ایکس در بیانیه ای اعلام کرد: ما از کمیسیون انتخابات هندوستان می خواهیم تمام دستورات حذف محتوای خود را در آینده منتشر کند.

این در حالی است که هند حدود یک میلیارد شهروند واجد شرایط رای دهی را دارد و قرار است جمعه بزرگترین انتخابات جهان را برگزار کند.

البته این تنها کارزار ایکس در جهان نیست. چندی قبل بی توجهی ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی ایکس به دستور قاضی برزیلی برای حذف برخی حساب های کاربری دردسرساز شد. ماسک دستور آلکساندر دی موارئس قاضی دادگاه عالی مبنی بر مسدودسازی برخی حساب های کاربری را به چالش کشید. او اعلام کرد پلتفرم ایکس این ممنوعیت را لغو می کند زیرا غیرقانونی است و از مورائس خواست تا استعفا دهد.

کد خبر 6080619

دیگر خبرها

  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • استقبال پرشور سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • جنجال ایکس در هند
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد