Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:02:34 GMT

ترامپ: یهودیان آمریکا، اسرائیل را دوست ندارند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۶۶۷۴

ترامپ: یهودیان آمریکا، اسرائیل را دوست ندارند

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعتراف کرد یهودیان آمریکا اسرائیل را دوست ندارند و همین امر باعث شکست او در انتخابات اخیر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه 7 تلویزیون اسرائیل به نقل از رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد یهودیان این کشور در حمایت خود از اسرائیل او را ناامید کرده اند و معتقد است آنها به قدر کافی از اسرائیل حمایت نمی کنند چون اگر این مهم حاصل می‌شد او باید برنده انتخابات اخیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی این شبکه عبری زبان، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا پنج ماه بعد از خروج از کاخ سفید در گفتگویی با مجله ami مجله یهودی که به زبان انگلیسی همزمان در ایالات متحده و فلسطین اشغالی منتشر می‌شود تاکیدکرد، شکست او در انتخابات نشان داد که اقلیت یهودی ساکن آمریکا به قدر کافی اسرائیل را دوست ندارند.

او با اشاره ضمنی به حمایت های همه جانبه اش از رژیم اسرائیل از این که تمامی این کمک ها و حمایت ها نتوانست یهودیان آمریکا را متقاعد به حمایت از وی کنند، ابراز ناامیدی و سرخوردگی کرد.

او در این گفتگو به صراحت گفت: می دانید چه چیزی مرا غافلگیر و متعجب کرده است ؟ من مسئله بلندی های جولان را برای اسرائیل حل کردم، همچنین قدس رابه عنوان پایتخت  اسرائیل عملا به رسمیت شناختم و به شکل همه  جانبه ای در مسئله فشار علیه ایران وارد شدم، من اعلام کردم توافق هسته‌ای یک فاجعه است، مگر من این کار را نکردم؟

من خیلی کارهای دیگر هم انجام دادم اما یهودیان ساکن ایالات متحده اسرائیل را  آنگونه که که باید و شاید دوست ندارند.

او اعتراف کرد با وجود تمامی اقداماتی که برای اسرائیل انجام داده فقط 25 درصد از آرای یهودیان را کسب کرده است.

به گفته این شبکه عبری زبان: این اولین باری نیست که ترامپ چنین سخنانی را اعلام می کند رئیس جمهور سابق آمریکا پیش از این نیز در سال 2019 گفته بود ما یهودیان خوبی در ایالات متحده داریم اما آنها آنگونه که باید و شاید اسرائیل را دوست ندارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور سابق آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد آمریکا بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده است و از تروریسم حمایت می‌کند اما گاهی دیدارهایی با مقامات آمریکایی انجام می‌شود.   به گزارش ایسنا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.   وی افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آن‌ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.     وی درباره محور این دیدارها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.   بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آن‌ها داریم باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها تنها براساس برابری همکاری خواهیم کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم