Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد از عملکرد شاگردانش مقابل اسلواکی در فاز دفاعی و فاز هجومی راضی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یان اندرسون در پی برتری یک بر صفر عصر امروز (جمعه) شاگردانش مقابل اسلواکی در دومین بازی‌شان در گروه E مسابقات یورو 2020 گفت: این خوب است که پس از انجام دو بازی، چهار امتیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امسال هفت بازی انجام داده‌ایم و تنها یک گل دریافت کرده‌ایم. خط حمله ما نیز شایستگی این را داشت که گل‌های بیشتری در این دیدار به ثمر برساند. بازیکنان خط حمله ما در مقاطعی از این بازی شگفت‌انگیز بودند.

وی همچنین ضمن تمجید از مهاجم 21 ساله تیمش که در پایان این بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، اظهار داشت: دیدن ایساک در زمین واقعاً خوب است، او بازیکن بسیار مستعدی است. ایساک بازیکن جوانی است که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد. به نظرم چیزهای زیادی از او در آینده خواهیم دید. ایساک امروز بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

یورو 2020| واکنش یوفا به خبر انتقال میزبانی دیدارهای نهایی از لندن به بوداپست

سرمربی تیم ملی سوئد در پایان خاطرنشان کرد: ما در نیمه اول آن بازی مدنظرمان را نتوانستیم به نمایش بگذاریم. بازیکنان اسلواکی در زمین خوب حرکت کردند و فضای لازم را به ما ندادند. در نیمه دوم ما دوندگی بیشتری داشتیم. گاهی اوقات حریف با نوع بازی‌اش کار را برای‌تان سخت می‌کند، اما ما موفق شدیم بازی را در کنترل خود بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 سوئد یورو 2020 سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به پیروزی شاگردانش مقابل هلند در دیداری دوستانه واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که شاگردانش پس از برتری 2 بر صفر مقابل فرانسه، شب گذشته (سه‌شنبه) در دیدار دوستانه دیگری موفق شدند با نتیجه 2 بر یک هلند را شکست دهند، پس از این دیدار گفت: این پیروزی برای ما خوب است. ما عالی بازی کردیم، مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و از حیث جاگیری در زمین خودمان را کمی بهتر با بازی‌مان وفق‌ دادیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که شاگردانش در سه بازی قبلی خود پیش از این پنجره بازی‌های ملی پیروز نشده بودند، همچنین در انتقاد از کیفیت زمین چمن ورزشگاه دویچه بانک پارکِ شهر فرانکفورت اظهار داشت: متأسفانه زمین بازی فاجعه بود و خیلی از بازیکنان لیز می‌خوردند، مخصوصاً جمال موسیالا که در چرخش‌ها تعادلش را از دست می‌داد.

شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر

وی درباره دعوت نکردن از برخی بازیکنان برای این دو بازی خاطر نشان کرد: اگر همه بازیکنان فعلیِ دعوت شده، به لحاظ فیزیکی آماده باشند، ما 10 بازیکن جدید و یا حتی پنج بازیکن جدید دعوت نخواهیم کرد و شاید تنها یک یا دو بازیکن جدید دعوت شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • بیاتی: ترکمنستان نسبت به بازی رفت پیشرفت کرده بود/ حسینی می تواند فیکس تیم ملی شود
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • اظهارات جالب مهدی قایدی درباره مهدی طارمی
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • قایدی: گل من تقدیم به مهدی طارمی!
  • قائدی:گلم را به طارمی تقدیم می‌کنم
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون