Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:29:01 GMT

مشارکت بیش از ۴۵ درصدی مردم هرسین در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۶۹۶۹

مشارکت بیش از ۴۵ درصدی مردم هرسین در انتخابات

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ادامه روند اخذ رأی در شهرستان هرسین اظهار کرد: از اوایل صبح امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فرایند رأی‌گیری در این شهرستان آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: انتخابات در شهرستان هرسین با رعایت نکات امنیتی و دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان هرسین با تاکید بر اینکه موضوع خاص و نگران کننده‌ای در برگزاری انتخابات در این شهرستان دیده نمی‌شود، گفت: مشارکت مردم تاکنون در انتخابات بیش از ۴۵ درصد بوده است.

کنجوریان ادامه داد: با خنک‌تر شدن هوا بسیاری از مردم این شهرستان که به کشاورزی و دامداری مشغول هستند، پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند.

به گفته فرماندار شهرستان هرسین با توجه به بازدیدهای انجام شده تعداد رأی دهندگان در شعبه‌های اخذ رأی این شهرستان در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه یک صد و ۲ شعبه اخذ رأی برای شهرستان هرسین در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ۷۲ شعبه در بخش مرکزی هرسین و ۳۰ شعبه در بخش بیستون قرار دارد.

کنجوریان گفت: هر شعبه شامل ۲۰ نفر از نیروهای بازرسی، اجرایی، نظارت و عوامل صندوق است که در مجموع این تعداد به یک هزار و ۸۰۰ نفر می‌رسد.

وی افزود: انتخابات عزت ملی را برای مردم به ارمغان می‌آورد، مردم شهرستان هرسین با توجه به روحیه شهادت، ایثار و شهامت همچون سال‌های گذشته انتخابات خوبی را رقم می‌زنند.

کد خبر 5238523

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه هرسین انتخابات انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه ویروس کرونا عکس استانها گرگان سیدابراهیم رئیسی رای گیری بوشهر انتخابات ایلام انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا شهرستان هرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،خلیقی، با اشاره به اینکه کردستان پنجمین استان معدنی کشور است گفت: از مجموع معادن استان ۱۹۶ معدن فعال و ۱۵۹ مورد هم غیرفعال است.
وی با اشاره به اینکه ۱۸ گونه ماده معدنی در استان وجود دارد، اظهار کرد: ۵۹ معدن استان در شهرستان قروه، ۶۸ معدن در سقز و ۶۰ مورد هم در سنندج وجود دارد.
خلیقی ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در معادن استان مشغول فعالیت هستند و با بهره برداری از اکتشافات جدید تعداد اشتغال مستقیم معادن افزایش پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: عمده شهرستان‌هایی که در آن معادن سنگ مرمر شناسایی شده اند، قروه، بیجار و دهگلان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین راه مشارکت مردم فعالیتهای تعاونی است
  • مشارکت مردمی ضریب امنیت را بالا می‌برد
  • استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، در جایگاه اول کشور ایستاد
  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان
  • طرح آبرسانی هرسین در اولویت پیگیری و اجرا
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد