Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:37:06 GMT

شعب اخذ رای حمیدیه تقاضای تعرفه دادند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۷۰۹۳

شعب اخذ رای حمیدیه تقاضای تعرفه دادند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان پای صندوق‌های رای گفت: برخی شعب اخذ رای درخواست تامین مجدد تعرفه داده اند

او افزود: ۶۴ شعبه اخذ رای در این شهرستان تعیین شده و پیش بینی حضور حداکثری مردم را در این شهرستان در ساعت‌های پایانی اخذ رای داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور، در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 کمبود تعرفه انتخابات ریاست جمهوری اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟

مدیر عامل شرکت توانیر از عدم تغییر تعرفه برق مشترکان خانگی خبر داد.

به گزارش مشرق، مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه تعرفه قبوض خانگی در سال جدید افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: در سال جاری افزایشی در تعرفه‌ها نخواهیم داشت و تعرفه‌ها مطابق گذشته است.

وی ادامه داد: برای آن دسته از مشترکانی که مصرف برقشان پایین‌تر از الگوی مصرف برق باشد به صورت یارانه و برای کسانی که میزان مصرف برقشان بیش از الگوی تعریف شده باشد، به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

مدیر عامل توانیر اضافه کرد: کسانی که در مناطق عادی هستند و از کولر گازی استفاده می‌کنند در صورتی که مراعات نکنند میزان مصرف برق آنها بیش از الگو می‌شود و در صورت استفاده بی رویه کولرهای گازی در این مناطق منجر به افزایش قبوض و سنگین شدن آنها می‌شود

سخنگوی صنعت برق در خاتمه خاطر نشان کرد: کسانی که هنوز نسبت به تغییر کولر آبی به گازی اقدام نکرده‌اند، بدانند که هزینه برق این افراد افزایش قیمت قابل ملاحظه‌ای پیدا خواهد کرد و در این مناطق توصیه ما استفاده از کولرهای آبی و یا استفاده از کولرهای پر بازدهی که اخیراً از موتورهای BLDC استفاده می‌کنند در این صورت مصرف برق به شدت کاهش پیدا می‌کند و تعرفه برق مناسب‌تری پرداخت می‌کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی
  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • رمزگشایی از مولفه‌های کاهش قیمت دلار
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • رمز گشایی از مولفه‌های کاهش قیمت دلار
  • تولید جهانی نفت کاهش یافت
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟