Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:18:43 GMT

گزارش تصویری| حضور پرشور مردم قم در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۷۱۳۶

گزارش تصویری| حضور پرشور مردم قم در انتخابات

گروه استان‌ها_ مردم حماسه ساز قم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،‌ ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری حضور پیدا کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم، مردم حماسه ساز و همیشه در صحنه شهر مقدس قم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،‌ ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری حضور پیدا کردند، حضور مردم قم پای صندوق های رای ادامه دارد و امکان تمدید رای گیری تا ساعت 2 بامداد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش تصویری: علی احمد نیا

انتهای پیام/452/a

R7589/P/S6,62/CT8 انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لاریجانی در ساری: حضور مردم در انتخابات بسیار پرشور خواهد بود / قهر ‌با انتخابات معنی ندارد ۲ پوشش زنده انتخابات ۱۴۰۰ در استان‌ها| حماسه‌ای به وسعت ایران / افزایش مشارکت در ساعات پایانی رأی‌گیری / ‌مردم سنگ تمام گذاشتند + فیلم ۳ دلیل تأخیر در آغاز رأی‌گیری برخی حوزه‌های انتخابیه اصفهان چه بود؟‌ ۴ گزارش تصویری| همدلی مردم زاهدان در انتخابات ۱۴۰۰ ۵ گزارش سردبیری استان‌های تسنیم از وضعیت برگزاری انتخابات در سراسر کشور ۶ گزارش تسنیم از آخرین وضعیت برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در استان فارس ۷ گزارش تصویری| صف‌های طولانی مردم لرستان برای انتخاب اصلح ۸ حضور پرشور مردم بندرعباس در نخستین ساعت رأی‌گیری/ یک میلیون هرمزگانی واجد شرایط رای دادن + فیلم اخبار روز استانها ۶ استان با کمبود تعرفه مواجه شدند گزارش سردبیری استان‌های تسنیم از وضعیت برگزاری انتخابات در سراسر کشور پوشش زنده انتخابات ۱۴۰۰ در استان‌ها| حماسه‌ای به وسعت ایران / افزایش مشارکت در ساعات پایانی رأی‌گیری / ‌مردم سنگ تمام گذاشتند + فیلم روایت تسنیم از حال و هوای بیت الزهرای حاج قاسم در روز حماسه و حضور/ جای خالی سردار دل‌ها در صفوف رأی + فیلم‌ مهمترین اخبار شوک دوم مردم به رسانه‌های غربی/موج جدید مشارکت در انتخابات شکل گرفت ۶ استان با کمبود تعرفه مواجه شدند امام خامنه ای: روز انتخابات روز ملت ایران و تعیین سرنوشت است؛ هرچه زودتر این وظیفه را انجام دهید کدخدایی: مشارکت خوب است/شکایت‌هایی درباره کمبود تعرفه واصل شده جنگ روانی رسانه‌های غربی در پوشش انتخابات ایران بر چه محورهایی استوار است؟ درباره ما ارتباط با ما آخرین اخبار | آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ گزارش تصویری استان ها رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند