Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا صفری در گفت و گو با ایرنا افزود: انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره عشایری از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در فریدونشهر نیز در حال برگزاریست و ۵۵ درصد از واجدین شرایط رای در شهر و روستاهای این شهرستان تاکنون در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی بیان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای فریدونشهر و برف انبار، ۳۵ روستا و ۱۲ تیره عشایر در حال برگزاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فریدونشهر، تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان را ۲۸۷ نفر اعلام و اضافه کرد: ۲۷ نفر از آنان مربوط به ۲ شهر و مابقی روستایی هستند.

به گفته وی، فریدونشهر دارای ۱۰۵ روستای موقت و دائمی است که ۴۲ روستای آن از شورای اسلامی برخوردارند و در ۳۵ روستا تعداد کاندیداها برای انتخابات به حد نصاب رسیده است.

صفری با بیان‌اینکه بیشترین شعبه‌های اخذ رای این خطه روستایی و عشایری است، ادامه داد: ۶۲ شعبه اخذ رای در این منطقه پیش بینی شده که ۴۲ باب آن سیار و مابقی ثابت است.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۷۰۰ نفر در برگزاری انتخابات در فریدونشهر همکاری دارند.

فرماندار فریدونشهر، از وجود آرامش و امنیت در برگزاری انتخابات این شهرستان خبر داد و گفت: مشکل خاصی در برگزاری انتخابات نداریم.

فریدونشهر با ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری غرب استان اصفهان و در بلندترین نقطه کشور قرار دارد.

این شهرستان جزو مناطق محروم و کم‌برخودار محسوب می‌شود.

 منطقه سخت‌گذر و کم‌برخوردار پیشکوه و پشتکوه با جمعیت ۶ هزار نفر در این شهرستان قرار دارند.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری از ساعت ۷ صبح امروز جمعه در سطح کشور آغاز شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ زندگی عشایری فریدونشهر اصفهان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ زندگی عشایری فریدونشهر انتخابات ۱۴۰۰ زندگی عشایری فریدونشهر اصفهان شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه بارندگی‌های دوروز اخیر در سیستان و بلوچستان که فراتر از حد پیش بینی شده است علاوه بر بسته شدن مسیر‌های ارتباطی ، ارتباط مخابراتی ۶۰ روستای شهرستان‌های زرآباد، کنارک و چابهار به دلیل مشکل در فیبر نوری قطع شده است.

مجید محبی افزود: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و با تدابیر انجام شده تمام دستگاه‌های خدمات رسان در حال ارائه خدمت به مردم گرامی استان هستند.
مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته از ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی این استان بارندگی گزارش شده که بیشترین آن به میزان ۱۲۰ میلیمتر متعلق به شهرستان زرآباد بوده است.
وی بیان کرد: امروز شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل سیستان و بلوچستان هستیم.
محبی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

دیگر خبرها

  • طرح ایجاد آزمایشگاه‌های سلامت در مناطق صعب‌العبور کشور امسال اجرایی می‌شود
  • ایجاد آزمایشگاه پزشکی در مناطق صعب‌العبور
  • سیلاب جان ۲ نیکشهری را گرفت
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود