Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد قربانی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از ۲۷ هزار و ۱۷۰ واجد شرایط اخذ رای در مناطق شهری و روستایی  شهرستان گناباد تاکنون در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده اند.

وی از مردم خواست برای کاهش ازدحام در شعب اخذ رای در اسرع وقت نسبت به دادن رای اقدام کنند تا از ازحام جمعیت در ساعتهای پایان برگزاری انتخابات جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد مشارکت آحاد مردم و از جمله جوانان را در انتخابات مناطق شهری و روستایی این شهرستان بسیار خوب توصیف کرد و گفت: هر اندازه این انتخابات پرشورتر برگزار شود اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی بیشتر در معرض چشم جهانیان نمود می‌یابد.

قربانی افزود: از مجموع ۲۸۰ هزار تعرفه اخذ رای که برای انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان گناباد تامین شده است ۱۰۰ هزار تعرفه مربوط به شوراهای اسلامی مناطق شهری و روستایی، ۹۰ هزار تعرفه انتخابات ریاست جمهوری و ۹۰ هزار تعرفه مربوط به انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی و کاهش ازدحام در شعب اخذ رای تعداد این شعب در این شهرستان از ۸۰ شعبه در انتخابات گذشته به ۹۷ شعبه در انتخابات امسال افزایش یافته است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۹۷ شعبه مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد در حال برگزاری است.

۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مجموع ۶۶ هزار واجد شرایط اخذ رای در شهرستان گناباد رای اولی هستند و ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در این شهرستان به عنوان عوامل اجرایی، بازرسان و ناظران انتخابات در برگزاری این رویداد ملی مشارکت دارند.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی گناباد پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی گناباد انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی گناباد مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد هزار تعرفه اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند

عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یکم خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی اظهار کرد: براساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین عنوان کرد: دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری هشت سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است.

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات این نکته را هم یادآور شد که قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی افزود: سپس هیأت رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیئت رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیأت رئیسه دائم نیز شامل هفت نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 747821

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳