Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مدیرکل بحران استانداری قزوین گفت: علی‌رغم اینکه در فضای مجازی خبر قطعی برق چندین شعبه در قزوین منتشر شده بود، هیچ‌کدام از شعبه‌های قزوین با قطعی برق روبه‌رو نشدند.

قدرت‌الله مهدیخانی ۲۸ خرداد در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: استان قزوین جزو استان‌های حادثه‌خیز است و اداره مدیریت بحران به‌عنوان عضو ستاد انتخابات فعالیت می‌کند در این راستا جلسات متعددی با دستگاه‌های عضو ستاد انتخابات و دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای برگزاری انتخابات تدابیر لازم اندیشیده شده است نگران رانش زمین در چندین نقطه در مسیر الموت بودیم که جاده‌ها را تهدید می‌کرد، در مناطق آتان، کلایه و هنیز، مأموریتی به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محول شد تا خودروهای راهداری در منطقه مستقر شوند و رانش و پاکسازی را انجام دهند تا صندوق‌ها را به‌موقع انتقال دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اظهار کرد: همچنین به اداره برق و شرکت آب و فاضلاب تأکید شد که امروز به هیچ عنوان خاموشی در هیچ‌جا استان نداشته باشیم. خبری مبنی بر قطعی برق در شعبات ۲۶۴، ۲۷۳،۲۷۴و ۲۷۵ منتشر شد که موضوع را از اداره برق پیگیری کردیم و به‌هیچ عنوان قطعی برق نداشتیم.

مهدیخانی اظهار کرد: یک مورد اتصال ترانس در منطقه آبیک اتفاق افتاد که در آن محدوده شعبه و صندوقی نداشتیم، تاکنون مشکل خاصی وجود ندارد امیدواریم تا پایان رأی‌گیری مشکل خاصی نداشته باشیم البته ۲ فروند بالگرد در استان آمادگی دارد که در صورت بروز حادثه اعزام شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ قزوين قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر مشهد و کلات با رقابت بین دو نامزد برای یک کرسی در ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات برای شهر مشهد ۱۰۲۰ شعبه و برای کلات ۴۴ شعبه اخذ رأی برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: در این دوره تعدادی از شعب با هم ادغام شده‌اند و حدود ۲۰ هزار نفر در فرایند اجرا و نظارت انتخابات با ما همراه خواهند بود.

وی با اشاره به زمان‌بندی‌های مشخص برای تبلیغات نامزدها، گفت: از ۱۳ اردیبهشت تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی شروع خواهد شد و نامزدها می‌توانند از ظرفیت‌های شبکه استانی خراسان‌رضوی و اماکن شهری برای تبلیغ استفاده کنند و در ساعت ۸ صبح روز ۲۰ اردیبهشت این زمان به پایان خواهد رسید.

داوری تصریح کرد: در این دوره کمیته ارزیابی عملکرد انتخابات، کمیته‌های رسیدگی به تخلف‌ها، بازرس‌ها و… فعال خواهند بود؛ بااین‌تفاوت که در دوره قبل برای هر شعبه یک بازرس داشتیم و در این دوره به ازای هر شش شعبه یک بازرس فعالیت خواهد کرد.

فرماندار مشهد درباره فعالیت «اتاق وضعیت»، مشابه دور اول انتخابات، افزود: در این دوره اتاق وضعیت با تغییراتی پابرجا خواهد بود و فرایند اخذرأی در همه شعب رصد خواهد شد. سامانه پاسخگویی به شهروندان نیز مشابه دور قبل فعال خواهد بود.

کد خبر 6088798

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران