Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص آمار و ارقام منتشر شده در برخی از رسانه ها در مورد میزان مشارکت مردم در انتخابات امروز تاکنون، گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات صرفاً از طریق ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد و هر گونه گمانه زنی  رسانه ای در باره میزان مشارکت، فاقد هرگونه استناد و اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: در خصوص اعلام آمار و ارقام میزان مشارکت در انتخابات، مردم صرفاً به اطلاعیه های رسمی ستاد انتخابات کشور توجه کنند.

مشارکت در انتخابات از مرز ۲۲ میلیون نفر فراتر رفت

تکذیب آمار برخی رسانه‌ها از میزان مشارکت از سوی مشاور وزیر کشور کد خبر 608461 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ستاد انتخابات کشور میزان مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صفایی بوشهری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار مدیر کل و کارکنان اداره ثبت اسناد رسمی استان بوشهر با تبریک اعیاد و پیروزی عملیات پهپادی و موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر رژیم جنایتکار صهیونیستی اظهار داشت: در یک کشور مهم‌ترین بخش مالکیت، مالکیت سرزمینی است و کار بزرگ ثبت اسناد رسمی در عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که قطعه قطعه این سرزمین که در آن، جان‌ها و خون‌ها ریخته شده را سند داده، حاکمیت می‌کند و حق یک فرد بر یک قطعه از سرزمین ایران را شناسایی و اعطا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: هر مقدار که به جلو می‌رویم موضوع مالکیت و ارزش آمایشی سرزمین رشد می‌کند و اگر نظام مدون مالکیت وجود نداشته باشد تعارضات زیاد خواهد شد بنابراین این کار بزرگ از ورودی پرونده‌ها به قوه قضائیه می‌کاهد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز با مفاهیم تدوین نقشه و سند آشنا بوده است عنوان کرد: زمین‌ها در گذشته دارای ارزش زیادی نبودند و انگیزه‌ای هم برای گرفتن سند از طرف مردم و یا خود ثبت اسناد وجود نداشته اما در شرایط کنونی و ارزش بالای زمین‌های استان بوشهر اگر سندنویسی جامع وجود نداشته باشد، مشکلات ایجاد خواهد شد بنابراین تسریع در تنظیم سند به معنای واقعی کلمه که حق کسی پایمال نشود یک ضرورت در استان بوشهر است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به مشکلات زمین‌های اصلاحات ارضی در استان گفت: با اهتمام و حمایت‌های قوه قضائیه مقدار زیادی از مشکلات عسلویه برطرف شد اما در منطقه دشتی، دشتستان، گناوه، بوشهر، خارگ و نوار ساحلی نیازهایی وجود دارد که انتظار می‌رود با تجربیات از گذشته این مشکلات یک به یک برطرف شود.

امام جمعه بوشهر در خصوص اهمیت مالکیت در فضای مجازی در آینده‌ای نه چندان دور گفت: در خصوص کسب و کارها در فضای مجازی باید تدابیری اندیشیده شود که حق مالکیت و حق انتفاع و قوانین مورد نیاز طراحی شود و خلأهای قانونی وجود نداشته باشد به طوری که همه چیز شفاف باشد.

آیت الله صفایی بوشهری در خصوص شعار سال در رابطه با کسب و کار و مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: باید در رابطه با اسناد این موضوع هم برنامه‌ریزی صورت بگیرد و چگونگی مشارکت مردم در یک پروژه مشخص باشد تا مشارکت مردم نتیجه مناسب در پی داشته باشد بنابراین باید از هم اکنون تمام قوانین مشخص شود.

کد خبر 6081355

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • رسانه‌های عبری: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص حمله ایران دروغ است
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • شبی که اسراییلی‌ها فرار می‎‌کردند/ مثل یک عید بزرگ!+ عکس
  • شبی که اسراییلی‌ها فرار می‎‌کردند/ مثل یک عید بزرگ!
  • حقایقی از آمار سفر‌های امسال در نوروز و عید فطر