Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید اسماعیل موسوی درباره تمدید زمان انتخابات اظهار کرد: براساس قانون به مدت ده ساعت رای گیری را از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ انجام داده و سپس دو ساعت تمدید کردیم. مجدد استان ها درخواست تمدید داشتند و ما هم انتخابات را تا ساعت ۲۱ تمدید کردیم. در ادامه هم اگر ضرورتی داشت، مجدد ساعت رای گیری تمدید می شود.

وی ادامه داد: تمدید مهلت رای گیری براساس هماهنگی وزارت کشور وشورای نگهبان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی هم برگزار می شود، در  روستاهایی که جمعیت کمتری دارند، ممکن است الان هم انتخابات به پایان رسیده باشند. برای تمدید مجدد ممکن است براساس شرایط استان ها یا شهرستان ها تصمیم گیری شود.

موسوی در پایان گفت: انتخابات را تا ساعت ۱۲ شب می توانیم تمدید کنیم و پس از آن ساعت، درهای شعبه را می بندیم و حداکثر تا ساعت ۲ بامداد از افراد داخل شعبه رای گیری انجام می شود.

مردم ایران دشمن را با آراء خود موشک‌باران خواهند کرد

همچنین ایسنا نوشت؛

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه قرارگاه انتظامی امام علی (ع) که عهده دار مسئولیت تامین نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ است،  اظهار کرد: بحمدالله امروز ملت بزرگ ایران در حال خلق و آفرینش یک حماسه سیاسی جدیدی هستند و با مشارکت گسترده و باشکوه خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همه آرزوها و رویاهای شوم دشمنان مشت محکمی خواهند زد.

وی ادامه داد: دشمن با مدل جنگ به نبرد و مقابله با این انتخابات پرداخته است، از سویی مردم شریف و عزیز ایران اسلامی نیز هر رای خود را همچون یک موشک تلقی می‌کنند و دشمن را با آراء خود موشک‌باران خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه  تاکید کرد: امنیت و سلامت یکی از ارکان مهم انتخابات در کشور است که توصیه ها، تاکیدات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" نیز بیانگر این امر است.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: بحمدالله برادران ما در ناجا با همه استعداد و ظرفیت‌های ممکن در راستای برقراری نظم و امنیت برای انتخاباتی امن وارد عرصه شده اند؛ ما هم بر اساس تاکیدات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا به کمک برادران عزیز خود در ناجا با بیش از ۱۳۰ هزار نفر از نیروی‌های بسیج و همه فرماندهان سپاه استانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده ایم امید است که با برادران عزیز خود در ناجا بتوانیم یک امنیت دل انگیز و قابل قبول و آرامش افزا را برای ملت عزیزمان ایران اسلامی فراهم کنیم.

وی در پایان با قدردانی از سردار اشتری و عموم فرماندهان و کارکنان غیور و مجاهد نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم با همکاری سپاه و ناجا و سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در این جهاد بزرگ ، وظیفه سیاسی خود را در  یوم الله انتخابات ۲۸ خرداد به خوبی انجام دهیم، گفت: از همه  همکاران در ستاد قرارگاه امام علی(ع)  که به صورت شبانه روزی در راستای برقراری امنیت در این لحظه‌های تاریخ ساز تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم و خدا قوت می‌گوییم و آروزی سلامتی و توفیقات روزافزون این عزیزان در اجرای ماموریت‌های خطیری که دارند را از خداوند متعال خواستارم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت عملیات وعده صادق لطف پرودگار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین بیان کرد: امروز ملت ایران به قدرتی غیرقابل پیش بینی برای دشمنان تبدیل شده است، چون آن‌ها هرگز تصور چنین قدرتی از ما نداشتند.

وی اضافه کرد: در این ماجرا سه قدرت بزرگ جمهوری اسلامی برجسته شد، نخست آنکه عملیات وعده صادق وعده الهی بود، چون ما به خدا ایمان داریم، سپس اینکه تصمیم عملیات جز اراده رهبر معظم انقلاب نبود و تمام این موفقیت‌ها به دلیل تدابیر ایشان است و سومین نکته اینکه تحقق این عملیات به دلیل خون پاک شهدای انقلاب اسلامی بود.

این مسوول ادامه داد: آمریکایی ها در این عملیات اوج حماقت خود را به جهان نشان دادند، این جماعت گفتند ما همه موشک‌ها و پهپادهای ایران را رهگیری می کنیم، اسراییل به عنوان چهارمین ارتش بزرگ دنیا همه را فراخوان داد که بیایید، اما دست به دست هم دادند و ظرفیت‌های خودشان را آوردند، اما نتیجه کار همان شد که خداوند می‌خواست.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی از بالای سر حرم حسین بن علی (ع)، حرم زینب کبری (س) و بالا سر مسجد قدس به هدف خورد و این همان خط مقدس نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه به تشکیل سالروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: از همان زمانی که امام راحل مبارزات خود را شروع کرد، اهمیت تشکیل سپاه مورد توجه قرار گرفت، به هرحال سپاه با نیاز مردم و انقلاب به میدان آمد، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کردند که نیاز به سپاه از دهه ۴۰ احساس می‌شد.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: امروز سپاه هرکجا که به بدنه مردم تعرض شود، سپر مردم خواهد شد و در همه حوادثی که در این کشور به وجود آمده است، در دل حادثه قرار داشته تا به مردم خدمت رسانی کند.

سردار رفیعی آتانی یادآور شد: برای همه ما دعا کنید تا مغرور نشویم، چون موفقیت عملیات وعده صادق کار نیروهای سپاه نبود و همه به خاطر لطف پرودگار الهی است.

دیگر خبرها

  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • موفقیت عملیات وعده صادق لطف پرودگار است
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • موشک باران سرزمین‌های اشغالی گوشمالی بزرگ برای صهیونیست های غاصب
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • سپاه صادق
  • اطلاع خبر حمله به اسرائیل ۷۲ ساعت پیش از اجرا