Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ملکی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در راستای ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ۶۹ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیئت بازرسی انتخابات در استان راه اندازی شده است.

وی به فعالیت های صورت گرفته توسط هیئت بازرسی انتخابات اشاره کرد و گفت: یک روز مانده به شروع انتخابات؛ سربازرسین هیئت بازرسی انتخابات به همراه نماینده های فرمانداران به شعب اخذ رأی مراجعه و وضعیت شعب را به لحاظ قوانین و ضوابط ابلاغی در خصوص آماده سازی شعب، فاصله گذاری اجتماعی و … مورد بررسی قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی؛ گزارش این نظارت ها به هیئت بازرسی ارائه شده که بر همین اساس تا این لحظه، مورد خاصی گزارش نشده است.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات از فعالیت های هیئت بازرسی در روز انتخابات گفت و تصریح نمود: به ازای هر شعبه یک نفر و در مجموع هزار و ۲۴ نفر بازرس در کنار بقیه عوامل اجرایی در انتخابات امروز حضور دارند.

ملکی افزود: ۶۷ سربازرس در شهرستان های استان به صورت میدانی حوزه ها را مورد پایش قرار می دهند و ۱۲ نفر هم به عنوان بازرس ویژه با ابلاغ هیئت مرکزی انتخابات، به کنترل وضعیت شهرستان ها می پردازند.

به گفته وی؛ خوشبختانه تا این لحظه موضوع خاصی که در فرآیند سلامت انتخابات تأثیرگذار باشد، اتفاق نیفتاده است.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تأکید وزارت کشور، بر برگزاری انتخابات در کمال سلامت تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رأی مردم را حق الناس می دانند و وزارت کشور نیز همچون سنوات گذشته بر برگزاری انتخابات در سلامت کامل تأکید دارد.

ملکی خاطرنشان کرد: بازرسین هیئت بازرسی انتخابات تا آخرین لحظه شمارش آرا در کنار بقیه عوامل اجرایی، موضوعات و قوانین و بخشنامه ها را رصد می کنند.

وی تأکید کرد: همه هدف ان است که انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

کد خبر 5238559

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری استانداری خراسان جنوبی حسن ملکی انتخابات 1400 تخلفات انتخاباتی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه ویروس کرونا عکس استانها گرگان رای گیری سیدابراهیم رئیسی انتخابات بوشهر ایلام انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا هیئت بازرسی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: پنج واحد صنفی شامل سه آرایشگاه زنانه و ۲ واحد عرضه پوشاک و شکلات در این شهر به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

محسن صیادی روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: این واحدها در گشت مشترک امروز مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شدند.

وی بیان کرد: پلمب این واحدها به دایل تخلفات گرانفروشی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی انجام گرفت.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۵ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب تشکیل ۳۰ هزار پرونده عدم انجام تعهد برای خودروسازان

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد