Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@19:47:32 GMT

اینجا شاهرود؛ حماسه مردمِ میدان + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۷۳۸۵

اینجا شاهرود؛ حماسه مردمِ میدان + تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شاهرود، امروز از ساعت هفت صبح رأی‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهرود آغاز شد.

در این ماراتن حضور و همدلی، مردم شهرستان شاهرود از همان دقایق اولیه صبح با حضور در مراکز اخذ رأی تلاش کردند تا به تأسی از مقام معظم رهبری در اول وقت رأی خود را به صندوق انداخته و در تبعیت از امر ولی‌فقیه مانند همیشه پیش‌قدم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤولان شورای تأمین و هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان شاهرود نیز با حضور در مسجد امام حسین (ع) شهرک ولی‌عصر (عج) رأی خود را به صندوق انداختند؛ مشارکت مردم همچنان ادامه دارد.

حضور مطلوب مردم در انتخابات

ابوطالب جلالی، فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی هر فردی در کشور است، افزود: به لطف خدا، حضور مردم در انتخابات تاکنون خوب بوده است و امیدواریم تا پایان ساعت رأی‌گیری، مردم ما با حضور خود حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به یادگار بگذارند.

وی با بیان اینکه تمام شرایط برای اخذ رأی در مراکز رأی‌گیری فراهم شده و پروتکل‌ها نیز کامل رعایت می‌شود، گفت: ۲۳۸ صندوق رأی در سطح شهرستان فعال است که ۱۹۳ صندوق ثابت و ۴۵ صندوق سیار است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات در این شهرستان همکاری می‌کنند، از عموم مردم خواست تا با حضور خود با دیگر به ندای رهبر انقلاب لبیک و دشمنان نظام اسلامی را در توطئه‌های خود ناکام گذارند.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود در این انتخابات مشارکت مردم شهرستان، پنج درصد افزایش یابد.

انتخابات؛ تبلور اراده ملت ایران

سرهنگ محمد خوش‌قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود نیز با بیان اینکه تبلور اراده ملت ایران در انتخابات به ظهور می‌رسد، اظهار گرد: تلاش دشمنان در این چند ماه اخیر، عدم مشارکت مردم بوده؛ اما امروز ما شاهد حضور همه اقشار و سنین پای صندوق‌های رأی هستیم و این نشان از بصیرت و زمان‌شناسی ملت غیور ایران دارد.

وی با دعوت از عموم مردم برای حضور در انتخابات تأکید کرد: سرنوشت کشور در دستان ملت است و باید با حضور و ایفای نقش سرنوشت خوبی را برای آینده کشور رقم بزنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: مردم نیز بر اثرگذار بودن خود در جامعه و رأیی که به صندوق می‌اندازند، تأکید و همگان با احساس وظیفه و تکلیف در انتخابات شرکت و دشمنان را ناکام و دوستان نظام و رهبری انقلاب را دل‌شاد می‌کنند.

او تأکید کرد: امروز دشمنان ما نمی‌خواهند حضور در انتخابات داشته باشیم، ولی مردم بصیر و فهیم انقلابی همیشه دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

خوش‌قدم ادامه داد: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در تمام این سال‌ها، ملت هوشیار و سرافراز ایران اسلامی با تبعیت از مقام عظمای ولایت‌فقیه برای پایداری در نظام مقدس در تمام عرصه‌ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری بودند.

سلام دوباره به مردم‌سالاری دینی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود اضافه کرد: بدون تردید، انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، شاهد حضور حماسی و افتخارآفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم.

خوش‌قدم تأکید کرد: انتخابات به‌عنوان مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران طی ۴۱ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

او عقیده دارد: اینک در آغاز قرن جدید و در نخستین سال‌های چله دوم انقلاب، امت بزرگوار در آستانه آزمون بزرگ دیگری قرار گرفته‌اند. روح بلند شهید عزیز مقاومت حاج قاسم سلیمانی و سایر پاره‌های تن این ملت، شاهد و ناظر بر اعمال ماست و امروز بزرگ‌ترین بصیرت، شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است؛ در مرحله اول حضور حداکثری و در گام دوم انتخاب اصلح.

هنوز وقت هست

رأی‌گیری تا ساعت ۲۴ امروز، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در کلیه شعب اخذ رأی ادامه خواهد داشت و کسانی به سن ۱۸ سال تمام رسیده‌اند، می‌توانند در سرنوشت سیاسی کشور نقش ایفا کنند.

یاد سردار دل‌ها شهید سلیمانی به خیر که تأکید داشت باید ایران که حرم است حفظ شود و انتخابات یکی از مسیرهای حفظ انقلاب اسلامی از تهدیدات دشمنان و انقلاب است که مردم باید میدان‌داری کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/ک/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شهید سلیمانی مردم سالاری دینی فرماندار شهرستان شاهرود مراکز رأی گیری فرماندار شهرستان شاهرود شهرستان شاهرود رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است

در آستانه فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی، سپاه فجر فارس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی

عمل انقلابی، حکیمانه و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ در حمایت از ارتش جمهوری اسلامی در برابر رویکرد‌های انحرافی موجب تثبیت این شجره طیبه و تداوم افتخارات آن در دفاع همه جانبه از جغرافیای ارزش‌ها و اصول و جغرافیای سرزمین مقدس ایران اسلامی شد.

حماسه‌آفرینی‌های ارتش قهرمان در دفاع مقدس در تاریخ معاصر ایران ماندگار هست و چراغ راه همه مجاهدان عرصه حق و باطل است. مجاهدان پاکباخته ارتش اسلامی و مکتبی ایران با شناخت دقیق و بصیرت عمیق از صراط مستقیم انقلاب اسلامی از آغاز تا تداوم انقلاب الگوی درخشانی ساخته‌اند که روز به روز صبغه الهی آن بیشتر می‌شود و مایه امید مستضعفان و بیم مستکبران عالم گردیده و نام مبارک ارتش اسلامی ایران لرزه به اندام مستکبرین می‌اندازد.

ارتش جمهوری اسلامی در دوران ۴۴ ساله انقلاب در همه صحنه‌ها و میدان‌های داخلی حمایت و دفاع از میهن اسلامی و سرزمین قهرمان پرور ایران پیشگام و پیشرو بوده و مایه افتخار آحاد ایرانیان است و از سویی عزت راهبردی و صلابت ایران اسلامی مرهون اقدامات جهادی، ایثار، رزمندگی و فداکاری عناصر مومن و مکتبی در ارتش جمهوری اسلامی است، آنچنان‌که این عزت روز افزون امروز فراگیر شده و مایه دلشادی همه آزادگان جهان است.

هماهنگی راهبردی و همکاری برادرانه سپاه و ارتش در حفاظت از مرز‌های مقدس ایران اسلامی به ویژه دفاع مشروع و عملیات وعده صادق در مقابل اشتباه رژیم خبیث صهیونیستی، تصویری جان‌افزا برای نشان شکوهمندی ایران است که همواره زمینه آمادگی‌های روز افزون در طراحی و عمل مورد نیاز انقلاب اسلامی را بیشتر نموده است. دستاورد‌های افتخارآمیز ارتش و افسران با ایمان این ساختار الهی در حوزه علم و فناروی، دفاعی، نظامی در همه ابعاد نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند موجب ایجاد بازدارندگی و پایان دوران «بزن در رو» توسط مستکبران شده است.

سپاه فجراستان فارس با تجلیل از مقام شامخ شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز کشور به ویژه در ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش مکتبی و اسلامی و افتخار آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را گرامی داشته و این روز را به آحاد رزمندگان و مجاهدان و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت می‌گوید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش اجتماعی است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • رئیسی: هر تعرضی به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده در پی دارد
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است