Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:36:38 GMT

مشارکت حداکثری مردم شوشتر در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۷۴۳۹

مشارکت حداکثری مردم شوشتر در انتخابات

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه‌دانه پور فرماندار شوشتر گفت: صف‌های رای دهندگان از دقایق اولیه آغاز رای گیری شکل گرفته بود و با وجود گرمای ظهر همچنان ادامه داشت و مشارکت حداکثری در ساعات پایانی رای گیری پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه مردم شوشتر همیشه در صحنه حضور دارند، افزود: انتخابات در امنیت کامل در این شهرستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنبه‌دانه پور بیان داشت: ۲۴۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان مستقر شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا امروز به صورت همزمان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها

دادستان مرکز استان کردستان گفت: کارشناسان علوم قضایی بیش از ۲۵۰ وظیفه را برای دادستان احصاء کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، محمد جباری در آیین تکریم و معارفه دادستان کامیاران که در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان برگزار شد، با تبریک حمله افتخارآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاک رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر خداوند متعال و اراده جمعی مردم، مدلی از نظام سیاسی-دینی را در جهان ارائه داده که آثار آن را در سرتاسر جهان مشاهده می‌کنیم. 

وی افزود: براساس اصل 156 قانون اساسی جمهوری اسلامی، دادستان وظایف متعددی از قبیل احقاق حق، تشخیص حق و اجرای حق را بر عهده دارد و کارشناسان علوم قضایی بیش از 250 وظیفه را برای دادستان احصاء کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: دادسرا از حساس‌ترین ارکان قوه قضاییه به شمار می‌رود که رسیدگی به تظلمات، احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، کشف جرم و اجرای حکم از جمله این وظایف است. 

وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال توسط مقام معظم رهبری، لازمه جهش تولید را جلب مشارکت‌های مردمی دانست و تصریح کرد: این مهم توسط مسئولان 3 قوه باید صورت گیرد.

جباری اضافه کرد: در همین راستا کمیته‌ای با مشارکت مردم در استان تشکیل شده تا راهکارهای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی را با توجه به اقتضائات، ظرفیت‌ها‌ و توانمندی هر شهرستان رصد کنند. 

وی اظهار کرد: یکی از خدمات دستگاه قضایی، تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و برخورد با مخلان امنیت در جامعه است که استفاده از ظرفیت‌های مردمی با تکیه بر قانون و ابداعات مدیریتی می‌تواند بسیار راهگشا باشد. 

دادستان مرکز استان کردستان همچنین بر ضرورت آسیب‌شناسی جرایم و تبادل نظر مسئولان این شهرستان و سازمان‌های مردم نهاد در جهت کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی در شهرشتان کامیاران تاکید کرد. 

در پایان این مراسم، میلاد کفراشی به عنوان دادستان جدید شهرستان کامیاران معرفی و از زحمات چندین ساله کورش مرادی تقدیر شد.

انتهای پیام/486/.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است