Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» با اشاره به رعایت ۹۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی در بحث زدن ماسک در شعب سراسر کشور، گفت: بالغ بر ۷ هزار بازرس سلامت محیط در شعب اخذ رأی کل کشور کنترل و نظارت بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید رضا غلامی در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در مسجد ابوذر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مستقر میزان در این شعبه، با اشاره به روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی سراسر کشور، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع در روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، شاهد حضور پرشور و با صلابت مردم هستیم در کنار این حضور بخش سلامت از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود همکاران ما در سراسر کشور به شعبه اخذ رأی سر می‌زنند و روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی را مورد بررسی قرار می‌دهند و این روند نظارت‌ها به شکل مستمر و سیار انجام می‌شود.


غلامی تأکید کرد: بالغ‌بر ۷ هزار بازرس سلامت محیط در شعب اخذ رأی کل کشور کنترل و نظارت بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: ۵ هزار نیروی داوطلب سازمان جوانان هلال‌احمر برای اجرای روند نظارت بر انجام پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی فعالیت دارند و ۱۲ هزار ناظر بهداشتی در سراسر کشور در تمام شعبات اخذ رأی داریم.

غلامی در پاسخ به این سؤال که تا الآن گزارش عدم رعایت پروتکل‌ها را در شعب سراسر کشور داشتیم، افزود: گزارش‌هایی که از سراسر کشور در روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی داریم قابل‌قبول است در بعضی شعب فاصله‌گذاری به دلیل تجمع مردم و استقبالی که صورت گرفته است متناسب برنامه‌ریزی نشده است.

مسئول نظارت بر شعب کل کشور از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: با توجه به مکان و فضایی که برای شعب در نظر گرفته شده است از مسئولان اجرایی به خصوص از همکاران در وزارت کشور تقاضا داریم که متناسب با شعب طوری برنامه‌ریزی کنند که هم در روند رأی‌گیری اختلال ایجاد شوند و هم مردم راحت باشند و هم اینکه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شوند.

غلامی اظهار داشت: در بحث زدن ماسک و ضدعفونی دست توسط مسئولین اجرای شعب، مشکل خاصی نداریم و ۹۵ درصد پروتکل بهداشتی در بحث ماسک زدن و ضدعفونی دست‌ها رعایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: استاندار تهران: حضور مردم در پای صندوق رأی «بسیار بسیار خوب» است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار انتخابات انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات انتخابات 1400 روند اجرای پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی شعب اخذ رأی سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دیدار مدیرکل زنان و امور خانواده و معاون هماهنگ کننده استان های وزارت کشور با دبیر جایزه جوانی جمعیت  در محل دبیرخانه دائمی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت صورت گرفت، دکتر ابوطالب شفقت معاون‌هماهنگ کننده استان‌های وزارت کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: تمام ظرفیت استان‌های وزارت کشور در برپایی باشکوه و فراگیر این رویداد بزرگ ملی در اختیار دبیرخانه جایزه قرار دارد و امیدواریم بتوانیم به اندازه وسع مان مثمرثمر باشیم.

دکتر شفقت همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانداری‌ها و مراکز فعال استانی در برگزاری این جایزه ملی تاکید کرد و گفت:قطعا با همسویی و ایجاد انگیزه برای استان‌ها می‌توانیم شاهد جریان فراگیر و گسترده‌ای در سراسر کشور باشیم.

در ادامه این دیدار زینب اختری مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور با تقدیر از این حرکت گسترده ملی گفت:درگیر کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در جهت تقویت و گسترده‌تر برگزار کردن این رویداد بزرگ ملی کاری نیکو و پسندیده است و امیدوارم در ادامه نیز با تمام توان و قوا امور مربوط به برگزاری این رویداد طرح ریزی و اجرا شود.

در این دیدار محمد حسین علی پور دبیر دومین جایزه جوانی جمعیت، جلال غفاری دبیر اجرایی، علی شجاعی فر قائم مقام دبیراجرایی، جواد تمدنی مدیر روابط عمومی و تبلیغات، سیدعلیرضا تقدیری مدیر بخش تلویزیون اینترنتی، میلاد اسدی مدیر بخش رسانه‌های نوین و علی رضا رهنما مدیر امور استان‌های جایزه ملی جوانی جمعیت حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • رژهٔ نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در سراسر کشور
  • خوداتکایی ۹۵ درصدی در صنعت شوینده و بهداشتی
  • فیلم/ رژه نیروهای مسلح در مراسم روز ارتش در سراسر کشور