Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@10:01:45 GMT

ساعت کار مترو تهران تا ۱۲ شب افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۷۴۵۸

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش ساعت کار مترو تهران و حومه تا آخرین زمان رای گیری یعنی ۱۲ شب خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  علی عبدالله‌پور، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، در توضیح تمهیدات مترو تهران و حومه در روز انتخابات بیان کرد: صبح امروز مانند روز‌های گذشته شرکت بهره برداری کار خود از نخستین ساعات آغاز کرد و در روز انتخابات تا به الان سرویس دهی مطلوبی به شهروندان ارایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه سرویس دهی قطار‌های مترو تا پایان رای‌گیری یعنی ۱۲ شب ادامه دارد، گفت: علاوه بر افزایش ساعت کار قطار‌های مترو، تعدادی از ایستگاه دارای شعب اخذ رای هستند و مسافران می‌توانند از این ایستگاه‌ها برای رای دادن استفاده کنند.

به گفته عبدالله پور؛ ایستگاه‌های جوانمرد قصاب، شهرری، باقرشهر، شاهد، کهریزک، حرم مطهر، دروازه دولت، بهارستان، شهدا، وردآورد، گلشهر، ایستگاه امام حسین (ع) در خط ۶ ایستگاه‌هایی هستند که شهروندان تا اعلام پایان رای‌گیری می‌توانند رای خود را در آن‌ها به صندوق بیاندازند. برچسب ها: مترو ، متروی تهران ، علی عبدالله پور ، انتخابات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مترو متروی تهران علی عبدالله پور انتخابات تهران و حومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند.

به گزارش تسنیم، اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید به‌گونه‌ای نرخ‌گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

دیگر خبرها

  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران
  • تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
  • ۴ ایستگاه خط ۶ مترو در سال جاری تکمیل می‌ شوند