Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: برخی از فعالین مجازی اصلاح‌طلب از دقایقی پیش تلاش دارند تا بدنه رای اصلاح‌طلب را در روز ساعات پایانی مهلت قانونی اخذ رای برای افزایش رای همتی به پای صندوق‌های رای بکشانند.

در این زمینه محمدرضا جلایی‌پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب در اینستاگرام خود با تشکیل کمپینی تحت عنوان «دقیقه نود گل بزن» اصلاح طلبان را به ضبط و انتشار فیلم کوتاه برای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات و رای به همتی دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صبا آذرپیک نیز که از یکی از فعالان توئیتری اصلاح‌طلب است، در توئیتر خود با عبارت «شروع موج بزرگ رای به همتی» سعی بر این دارد که بدنه رای اصلاح‌طلب را برای شرکت در انتخابات دعوت کند. او تلاش می‌کند با هشتگ «زدیم زیر میز» و «تسلیم نشدیم» اصلاح طلبان را برای حضور پای صندوق‌های رای تهییج کند.

 

آذرپیک در توئیت دیگری گفته که اگر همتی دو میلیون رای دیگر کسب کند، انتخابات به دور دوم خواهد رفت.

سعید نورمحمدی رئیس ستاد استان‌های عبدالناصر همتی نیز در توئیتر خود همین مطلب را مورد تاکید و اشاره قرار داده و نوشته است که برآورد شمارش آرای برخی روستاها حاکی از این است که انتخابات به دور دوم می‌رود. او نیز دعوت برای شرکت در انتخابات در زمان باقی مانده را مورد تاکید قرار داده است.

به نظر می‌رسد کنشگران سیاسی اصلاح طلب درصدد این هستند که به بدنه خود این نوید را بدهند که درصورت حضور در پای صندوق‌های رای، پیروزی و موفقیت عبدالناصر همتی در رفتن انتخابات به دور دوم بعید نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رای اصلاح طلب اینستاگرام انتخابات به دور دوم اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی آوری قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم سخت‌تر است

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، «محسن زنگنه» نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مهر، پیرامون آرایش سیاسی مجلس دوازدهم گفت: طبیعتاً فراکسیون اصولگرایان، فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم خواهد بود.

وی افزود: فکر می‌کنم لیست‌های مختلف انتخاباتی اصولگرایان بعد از ورود به مجلس با هم متحد می‌شوند و یک فراکسیون سیاسی تشکیل خواهند داد. از سوی دیگر اصلاح‌طلبان هم در مجلس بعدی یک فراکسیون تشکیل خواهند داد، اما اینکه مستقلین مجلس دوازدهم با اصلاح‌طلبان یک فراکسیون واحد تشکیل دهند یا آنکه فراکسیون مجزایی داشته باشند، محل سوال است.

منتخب مردم تربت حیدریه در مجلس دوازدهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجلس دوازدهم یک مجلس پرچالش خواهد بود، گفت: از آنجایی که وزن‌های مختلفی وارد مجلس بعدی می‌شوند، فکر می‌کنم در مجلس دوازدهم نسبت به مجلس یازدهم شاهد تضارب آرای بیشتری باشیم، اما بعد از مدتی قطعاً مجلس دوازدهم روال منطقی را پیش خواهد گرفت.

زنگنه درباره گزینه احتمالی ریاست مجلس دوازدهم، گفت: هنوز پیش بینی در این زمینه زود است اما رأی آوری محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم تا حدودی نسبت به مجلس فعلی سخت‌تر است.

وی تاکید کرد: تصورم این است که در نهایت اصولگرایان مجلس دوازدهم به جمع بندی و وحدت درباره انتخابات هیأت رئیسه مجلس خواهند رسید. البته با توجه به اینکه هنوز ۴۵ نفر از نمایندگان مجلس دوازدهم مشخص نشده است و قطعاً این افراد می‌توانند روی تصمیمات مجلس تأثیرگذار باشند، نمی‌توان بسیاری از مسائل داخلی مجلس بعدی را از الان پیش بینی کرد.

دیگر خبرها

  • احمد مازنی: افکار، اندیشه‌ها و سلیقه‌های مختلف را باید به رسمیت بشناسیم/ صلاحیت بسیاری افراد را به دلیل ملاقات با آقای خاتمی رد کرده‌‎اند/ مشارکت به معنای واقعی کلمه با ایجاد فضای احساس تعلق ملی ایجاد می‌شود/ امید باید واقعی باشد
  • رأی آوری قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم سخت‌تر است
  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند