Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی زینی‌وند شامگاه جمعه در جریان بازدید از شعبات اخذ رای در جوار مرقد سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع رسانه‌های داخلی و خارجی افزود: اکنون مشارکت در انتخابات از همه پیش بینی ها و نظرسنجی های رسمی خودمان و قضاوت های شبکه‌های مجازی و رسانه‌های خارجی فراتر رفته و در این حوزه کرمان از استان های برتر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اکنون مشارکت مردم استان کرمان در انتخابات ۱۴۰۰ بیش از ۵۰ درصد اعلام شده و این آمار همچنان در حال افزایش است.

زینی وند با بیان اینکه نوع مشارکت مردم کرمان متفاوت تر از سایر نقاط کشور است تصریح کرد: وجود بارگاه سردار شهید سلیمانی در این استان که ما معتقدیم همچنان زنده و تاثیر گذار است بر میزان مشارک تاثیرگذار بوده است.

استاندار کرمان ابراز داشت: بخشی عمده از مشارکت بیشتر مردم، مدیون فضایی است که شهادت این شهید والامقام در استان و کشور ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه فضای مشارکت مردم ایران چند دلیل دارد تصریح کرد: گله مندی و تحریم های بی سابقه مردم ما را اذیت کرد که مردم در سخت ترین شرایط هستند که حتی در زمان جنگ تحمیلی اینچنین در مضیقه نبودند، مردم انقلاب را از خود می دانند لذا قهر نمی کنند.

زینی‌وند ادامه داد: دلیل دیگر فراخوان و دعوت مقام معظم رهبری از مردم برای مشارکت در انتخابات است که تاکید فرمودند در صورت قهر مردم با صندوق‌های اخذ رای، تهدیدات جدی تر می شود.

وی افزود: مدتی کوتاه پس از اعلام اسامی تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان، برخی از گروه ها منفعل بودند و ظرف ۱۰ روز گذشته همه گروه های سیاسی فعال شدند زیرا کاندید دارند و این فراخوان ها نیز تاثیر داشته و همه اینها دست به دست هم داده که انتخابات پرشور داشته باشیم که فراتر از نظر سنجی‌ها بوده است.

استاندار کرمان اضافه کرد: ساختار انتخابات ها در دنیا و ایران اسلامی در راستای پایان دادن به اختلافات با ایجاد فضای جدید است و مشارکت پرشور مردم نیز بخشی از این اختلافات را کاهش می دهد.

وی گفت: مردم احساس شراکت در انتخابات می کنند ترکیب  نامزدها به گونه‌ای است که عده ای که جناحی رفتار می کنند آن را یک طرفه نمی‌دانند.

زینی‌وند بیان داشت: پایان این انتخابات مبارک در عرصه بین المللی فدرت چانه زنی را در دفاع از اقدامات نظام و اقتدار ما را در دنیا افزایش می‌دهد و در داخل کشور نیز رای بالای مردم به رییس جمهور آینده در رفع تعارضات داخلی نیز تاثیر گذارتر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه سطح مشارکت انتخابات از ۵۰ درصد گذر کرده و ممکن است به دور دوم بی‌انجامد افزود: مردم در انتخاب خود آزادند لذا نظر سنجی ها گنگ و قابل پیش بینی نیست.

استاندار کرمان همچنین در این بازدید به مسائل و مشکلات برخی از مردم کرمان رسیدگی کرد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کرمان شورای نگهبان مشارکت انتخاباتی علی زینی وند سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استانداری کرمان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کرمان شورای نگهبان انتخابات ۱۴۰۰ کرمان شورای نگهبان مشارکت انتخاباتی علی زینی وند سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استانداری کرمان انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت مردم زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ استاندار گیلان امروز در نشست شورای برنامه ریزی گیلان در رشت با اشاره برلزوم ایجاد زیرساخت‌ها و الزامات ورود مردم در عرصه‌ی اقتصاد وتولید افزود: برای تحقق عینی شعار سال با نام جهش تولید با مشارکت مردم مستلزم ریل گذاری اقتصاد بر محور نقش آفرینی عموم مردم است.
اسدالله عباسی خطاب به اخلالگران در روند مشارکت عمومی در حوزه‌ی تولید و اقتصاد گفت: هر مدیر یا مسئولی که در روند مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد کارشکنی و یا سرمایه گذار مردمی را مایوس کند، برکنار خواهد شد.
وی همچنین بر لزوم توزیع عادلانه‌ی منابع پیش بینی شده در بودجه‌ی سال ۱۴۰۳ اشاره و تصریح کرد: در بودجه‌ی امسال، اعتبارات خوبی در حوزه‌ی مدیریت پسماند، بهبود ظرفیت‌های تولیدی واشتغالزا و نیز حمایت از شهرداری‌ها برای اجرای طرح‌های مهمی، چون طرح تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی پسماند مناطق روستایی در نظر گرفته شده که با پیگیری نمایندگان می‌تواند به حصول نتایج مطلوب منتهی شود.
محمد رستمی، رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گیلان هم در این نشست گزارشی از روند بودجه بندی وبودجه ریزی استان در راستای تسریع در روند تحقق شعار سال ارایه کرد و گفت: در همین راستا راهکار‌هایی تهیه وتدوین شده تا تخصیص منایع در مسیر درست خود توزیع شود و به توسعه‌ی متوازن در مناطق مختلف شهری وروستایی بیانجامد.
در ادامه‌ی این نشست آقایان ابراهیم نجفی، رییس مجمع نمایندگان گیلان، جبار کوچکی نژاد و محمدرضا احمدی از نمایندگان مردم رشت و خمام، احمد دنیامالی، نماینده‌ی مردم انزلی و خلیل بهروزی فر، نماینده‌ی فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی هر یک در سخنانی الزامات و اولویت‌های تخصیص منابع در مناطق مختلف استان را تشریح کرده و بر لزوم توجه به طرح‌های حوزه‌ی سلامت، ساماندهی پسماند، مدیریت فاضلاب ها، حمایت از بخش کشاورزی و صنعت و همچنین طرح‌های نیمه تمام بویژه در حوزه‌ی سلامت تاکید کردند.
در پایان این نشست از ۶ قاری برگزیده‌ی بین المللی گیلان که در ماه مبارک رمضان امسال در جهت ترویج فرهنگ قرآنی و رونق بخشی به محافل انس با قرآن تاثیرگذار بودند، قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • رویکرد ترکیبی دولت برای مقابله با چالش قیمت مسکن چیست؟
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است