Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@04:50:02 GMT

حناچی: انتخابات ۲۸ خرداد نقطه عطفی در تاریخ معاصر

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۷۸۱۱

حناچی: انتخابات ۲۸ خرداد نقطه عطفی در تاریخ معاصر

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی، شهردار تهران که همراه با خانواده خود در شعبه اخذ رای مسجدالنبی واقع در خیابان ستارخان حضور پیدا کرد، درباره این انتخابات و اهمیت حضور در آن گفت: امیدواریم که با حضور پرشور مردم، این انتخابات به عنوان نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشورمان ثبت شود.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، انتخابات و حضور در آن می تواند کشور را بیمه کند، افزود: هر آنچه که مردم پسندیدند همان مورد توجه خواهد بود و انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی ادامه داد: در این دوره چهار صندوق رای متشکل از میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، شوراهای اسلامی شهر و ریاست جمهوری پیش بینی شده و کاندیداها اعلام حضور کردند و مردم شریف کشورمان نیز با توجه به برنامه های ارایه شده توسط نامزدها در انتخابات شرکت کرده و به نامزد مورد نظر خود رای خواهند داد.

شهردار تهران اضافه کرد: در شهرداری تهران فارغ از مدت تبلیغات، فعالیتهای جاری و عادی خود را انجام ‌دادیم و تلاش کردیم که دوره متفاوتی را به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم که همان چیزی که مردم پسندیدند همان اتفاق ییفتد، گفت: در این دوره تلاش کردیم شفافیت در تامین منابع و عملکرد را در موضوع بودجه رعایت کنیم و انسجام خوبی نیز به بخش های کالبدی شهر دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار تهران انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست عبدالهادی فقهی زاده دکترای علوم قرآن و حدیث و هیأت علمی دانشگاه تهران که از برگزار کنندگان همایش ملی «جریان‌شناسی تدبر قرآن کریم و ظرفیت‌های اجتماعی آن در ایران معاصر» است به ایراد سخنرانی بپردازد و دبیر علمی نشست حجت‌الاسلام حسین صدیقی است.

زمان برگزاری شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6087573 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود