Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمدالله چاروسایی سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پنج والیبالیست ناشنوای همدانی به اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی والیبال بانوان کشور دعوت شدند.

 او بیان کرد: «لیلا جهانگیری، پریسا حرمت شمار، خدیجه دشتستانی، هانیه عبد الملکی و سیده فاطمه موسوی» به نخستین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی والیبال بانوان برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: این ازدو از ۲۹ خرداد جاری و به مدت یک هفته به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

  چاروسایی گفت: خوشبختانه ورزش ناشنوایان همدان در رشته‌های مختلف به موفقیت‌های ارزنده‌ای طی سال‌های اخیر دست یافته و اکنون در والیبال نیز شاهد حضور پرتعداد استعداد‌ها هستیم.

او خاطرنشان کرد: مسابقات والیبال ۲۰۲۱ قهرمانی جهان تابستان امسال به میزبانی کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مسابقات قهرمانی والیبالیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه خود مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.   در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروهِ گروه D صعود کند.   تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان