Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین نیرومند شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: از این تعداد ۹۰ خبرنگار، ۲۵ عکاس و ۵۰ نفر عوامل اجرایی و فنی روند پوشش اخبار، اطلاعیه‌ها، اطلاع‌رسانی و مستندسازی مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه را بر عهده داشته‌اند.

وی افزود: همچنین تعدادی از خبرنگاران، عکاسان و فعالان مجازی در شهرستان‌های ۱۰ گانه  استان  برای پوشش و اطلاع‌رسانی انتخابات با کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همکاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرومند تصریح کرد: از حضور مردم در پای صندوق‌های رای و همچنین تلاش‌های خبرنگاران، عکاسان خبری و عوامل اجرایی و فنی در رسانه‌ها شامل خبرگزاری‌ها، صدا و سیما، نشریه‌های مکتوب و فعالان فضای مجازی برای پوشش و اطلاع‌رسانی انتخابات بختیاری قدردانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد در استان چهارمحال و بختیاری با فعال شدن ۹۳۹ شعبه اخذ رای در حال برگزاری است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری چهارمحال و بختیاری انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور به میزبانی استان سیستان و بلوچستان و در سالن شهید فهمیده زاهدان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اعزام تیم کوراش چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی کشور

تیم کوراش استان در دو بخش بانوان و آقایان به چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور، بزرگداشت شهید مدافع امنیت احسان بابایی و انتخابی تیم ملی بزرگسالان اعزام می‌شود.

فاطمه اسلامی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات بانوان و علی اکبر علیدوستی شهرکی به عنوان داور در بخش آقایان، از استان چهارمحال و بختیاری در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ لینک www.azmoon.org
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • میدان داری دولت سیزدهم در خدمت رسانی به جامعه عشایری شهرستان اردل