Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دوم مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) و از گروه  D این رقابت‌ها، تیم‌های ملی کرواسی و جمهوری چک از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه همپدن پارک گلاسکو  به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید.

ترکیب کرواسی:

لیواکوویچ، ورسالیکو، لوورن، ویدا، گواردیول، مودریچ، کواچیچ، پریشیچ، کراماریچ، برکالو و ربیچ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب جمهوری چک:

واچلیک، سوفال، چلوتسکا، کالاس، بوریل، هولش، سوچک، ماسوپوست، داریدا، یانکتو و شیک.

دقایق حساس بازی:

یاروسلاو شیلهاوی، سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک بازیکنان خود را با یک تغییر در تیمی که اسکاتلند را در بازی اول شکست داد، روانه میدان کرد. او هولز را به جای کرال در خط میانی به بازی گرفت.

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی نیز در تیم خود ۲ تغییر داشت. لاورن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت زانو به بازی آمد و برکالو نیز در ترکیب اصلی به جای بروزوویچ وارد میدان شد.

دقیقه ۲: جمهوری چک بازی را خیلی خوب شروع کرد و در همان ابتدای بازی شوتی را روانه دروازه کرواسی کرد که مدافع این تیم خود را در مسیر توپ قرار داد و مانع باز شدن دروازه شد.

در دقیقه ۴ کرنری نصیب چک شد که ضربه سر سوچک روی دروازه کرواسی فرود آمد.

دقیقه ۱۰: ضربه آزادی پشت محوطه جریمه جمهوری چک، نصیب کرواسی شد که مودریچ توپ را به لاورن سپرد. ضربه لاورن گرچه از دیوار دفاعی عبور کرد، اما دروازه بان چک را دچار دردسر نکرد.

دقیقه ۱۸: سانتر کوتاه و خطرناک یانکتو روی دروازه کرواسی به شیک رسید، اما ضربه مهام چک روی پایش جور نشد و لیواکوویچ به راحتی آن را مهار کرد.

دقیقه ۲۱: مدافع جمهوری چک پاس رو به عقبی برای دروازه بان این تیم فرستاد و این دروازه بان در حالی که قصد داشت توپ را دور کند، ربیچ مهاجم کرواسی مانع دفع کامل توپ شد، اما از خوش‌شانسی واچلیک توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: در این دقایق کرواسی بهتر از چک بازی می‌کرد. سانتر مواج ورسالیکو به محوطه شش قدم برای ربیچ انجام شد، اما واچلیک به خوبی از دروازه بیرون آمد و توپ را جمع کرد.

دقیقه ۳۳: شیک مهاجم تیم چک در برخورد با لاورن دچار مصدومیت شد و تیم پزشکی بلافاصله برای مداوای او وارد زمین شدند.

دقیقه ۳۵: ضربه پنالتی به نفع جمهوری چک اعلام شد.

برخورد هوایی  بین لاورن و شیک موجب شد تا داور برای بررسی صحنه به VAR مراجعه کند که تصمیم او اعلام ضربه پنالتی بود، علاوه بر این لاورن به دلیل ضربه‌ای که با آرنج به شیک وارد کرد، کارت زرد گرفت.

شیک پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با فریب دروازه بان آن را تبدیل به گل کرد.

این سومین گل شیک در این تورنمنت برای جمهوری چک بود و به این ترتیب این بازیکن تا به این جا آقای گل جام محسوب می شود.

دقیقه ۳۹: کرواسی بلافاصله برای جبران گل خورده اقدام کرد که ربیچ با عبور از مدافع مقابل خود در سمت چپ محوطه جریمه از زاویه بسته توپی را روانه دروازه جمهوری چک کرد، اما توپ از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار با تک گل شیک به سود چک به پایان رسید.

کرواسی نیمه دوم را با ۲ تغییر آغاز کرد. برونو پتکوویچ به جای انته ربیچ وارد زمین شد و برکالو نیز جای خود را به لوکا ایوانو سوشک داد.

کرواسی نیمه دوم را بسیار خوب آغاز کرد و هیچ فرصتی را در اختیار چک قرار نمی‌داد. بازیکنان این تیم وقتی مالکیت توپ را از دست می‌دادند، حریف را تحت فشار می‌گذاشتند.

دقیقه ۴۶: ضربه آزاد به سود کرواسی اعلام شد، اما ضربه کواچیچ از روی دروازه چک به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷: کرواسی گل تساوی را توسط ایوان پریشیچ روی پاس کراماریچ به ثمر رساند.

دقیقه ۵۰: ماسو پوست بازیکن چک کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵۲: شوت سوچک از کنار دروازه کرواسی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: ‏کراماریچ با عبور از ۲ بازیکن، از پشت محوطه ۱۸ قدم شوت قدرتمندی را روانه دروازه چک کرد، اما مدافع این تیم توپ را برگشت داد.

دقیقه ۷۳: فرصت خوبی برای تیم جمهوری چک به وجود آمد، اما شوت ولاسیچ بازیکن تازه وارد این تیم از زاویه بسته از روی تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹: ضربه پتکوویچ از نزدیکی دروازه تیم  چک را مدافع این تیم دفع کرد تا بازی همچنان مساوی باقی بماند.

بیشتر بخوانید

حوادث تلخ در یورو ۲۰۲۰/ این جام خون می‌خواهد! رونالدو با سابقه‌ترین ستاره تاریخ یورو است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش جام ملت های اروپا یورو ۲۰۲۰ دروازه کرواسی بیرون رفت دروازه بان جمهوری چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که رئال با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

شاگردان کارلو آنچلوتی که با روحیه خوب ناشی از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با عبور از منچسترسیتی و همچنین خیال راحت به دلیل اختلاف هشت امتیازی با بارسلونا رده دومی در جدول، گام به این مسابقه گذاشته بودند، خیلی زود دروازه شان باز شد و کریستنسن با ضربه سر روی ارسال کرنر گل نخست بارسا را به ثمر رساند. در دقیقه روی حرکت زیبای لوکاس وازکز داور در سوت خود به نشانه اعلام ضربه پنالتی به سود رئال مادرید دمید و وینیسوس جونیور بازی را به تساوی کشاند.

بارسا که برای زنده ماندن شانس قهرمانی اش، نیاز به پیروزی در این بازی داشت، در دقیقه ۶۹ گل دوم را هم زد. ضربه پای چپ قوس‌دار یامال با دخالت تورس همراه شد، اما لونین ابتدا آن را مهار کرد که دفع او ناقص بود و توپ مقابل پای فرمین لوپز فرود آمد تا این بازیکن کار آسانی در مقابل دروازه رئال داشته باشد. اما رئال باز هم خیلی زود کار را به تساوی کشاند و این بار وازکز روی سانتر خوب وینیسیوس گل دوم رئال را زد.

بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که در دقیقه ۹۱ جود بلینگام گل سوم را هم برای رئال به ثمر رساند تا در اولین فصلش با پیراهن رئال مادرید در هر دو دیدار رفت و برگشت ال کلاسیکو گلزنی کرده باشد.

با این پیروزی اختلاف رئال و بارسلونا در رتبه‌های اول و دوم جدول به ۱۱ امتیاز رسید و رقابت بر سر قهرمانی تقریبا به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گزارش ماندی نایت راو 22 آوریل؛ قهرمان جدید جهان/ اخبار WWE
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • پیروزی ذوب آهن در اصفهان/ رستگاری در ثانیه‌های آخر
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!