Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور پس از بازدید از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز بسیار ارزشمند و مبارکی برای ملت ایران بود. گزارش‌هایی که ما در سراسر کشور داشتیم استقبال تا به حال خوب بوده و امیدواریم تا پایان ساعات رای گیری آنهایی هم که حضور پیدا نکردند حماسه دیگری بیافرینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه تخلفات خیلی زیاد نیست که نگران کننده باشد و از طرف دیگر مشکلی که فقط به وجود آمده بود و قطعاً باید پیگیری شود مسئله قطع سیستم بوده است که در ابتدای ساعات اولیه رای گیری مقداری برای مردم عزیز مشکل ایجاد کرد که امیدواریم انشالله تعمدی در کار نبوده باشد چرا انتظار بوده است که قطعاً قبل از اینکه انتخابات شروع شود سیستم ها را کاملاً آزمایش و امتحان می کردند البته گفتند که امتحان کردند ولی اختلالی که به وجود آمده است کمی قابل تامل است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

منتظری ادامه داد: در ارتباط با مسائل امنیتی تاکنون گزارشی دریافت نکرده ایم امیدواریم تا پایان ساعت رای گیری هم هیچ حادثه اتفاق نیفتد و مردم بتوانند در آرامش کامل آرای خود را به صندوق بیندازند.

اعتراض نماینده قاضی‌زاده به اخلال در روند رأی گیری

به گزارش مهر، از ابتدای آغاز روند اخذ رأی در ستاد انتخابات کشور، مصطفی طالب پور قشلاقی، نماینده سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری درنامه های جداگانه نسبت به اخلال در روند رای گیری انتقاد کرد.

مصطفی طالب پور قشلاقی نماینده ستاد قاضی زاده مستقر در ستاد انتخابات کشور در نامه های جداگانه به جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور نسبت به اعلام انصراف این نامزد انتخاباتی از حضور در فرایند رای گیری از سوی برخی شعب، تاخیر در آغاز فرایند اخذ رای و معطلی ۴ ساعته رای دهندگان، درج اشتباه کد نامزد مربوطه در شعب خارج از کشور، قطع دسترسی نماینده قاضی زاده در ستاد انتخابات کشور به سامانه های وزارت کشور برای بررسی آمار مشارکت کنندگان و نظارت و مخدوش کردن نام این نامزد انتخابات در برخی حوزه های رای گیری اعتراض کرده است.

27215

کد خبر 1526797

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ستاد انتخابات کشور قاضی زاده رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال ایکس در هند

ایتنا - ایکس دستور کمیته انتخابات هندوستان را اجرا نکرد و برخی از پست های سیاسی سیاستمداران این کشور را در پلتفرم خود همچنان حفظ کرد.
شبکه اجتماعی ایکس دیروز دستور کمیسیون انتخابات هند برای حذف برخی پست های حاوی محتوای سیاسی سیاستمداران هندی انتخاب شده، احزاب سیاسی و کاندیداهای مناصب دولتی را اجرا نکرد و برخی پست ها را در پلتفرم نگه داشت.

به گزارش ایتنا از مهر، پلتفرم ایکس اعلام کرد با دستورات کمیته انتخابات مخالف است. ایکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از کمیسیون انتخابات هندوستان می خواهیم تمام دستورات حذف محتوای خود را در آینده منتشر کند.

این در حالی است که هند حدود یک میلیارد شهروند واجد شرایط رای دهی را دارد و قرار است جمعه بزرگترین انتخابات جهان را برگزار کند.

این تنها کارزار ایکس در جهان نیست. چندی قبل بی توجهی ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی ایکس به دستور قاضی برزیلی برای حذف برخی حساب های کاربری دردسرساز شد. ماسک دستور آلکساندر دی موارئس قاضی دادگاه عالی مبنی بر مسدودسازی برخی حساب های کاربری را به چالش کشید. او اعلام کرد پلتفرم ایکس این ممنوعیت را لغو می کند زیرا غیرقانونی است و از مورائس خواست تا استعفا دهد.

دیگر خبرها

  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • جنجال ایکس در هند
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا